خبر فوری برای خریداران خودرو/ قیمت این خودرو 50 میلیون تومان سقوط کرد

بدون دیدگاه

خبر فوری برای خریداران خودرو/ قیمت این خودرو 50 میلیون تومان سقوط کرد

در بین خودروها دنا پلاس توربو اتومات بیشترین ریزش قیمت را در بین خودروهای بازار امروز تجربه کرد

بازار خودرو امروز دوشنبه 21 خرداد ماه هم به مانند سه روز گذشته تغییر قیمت چندانی را تجربه نکرد و در آرامش به سر برد تا رکود بازار همچنان مهم‌ترین موضوع مدنظر فعالان بازار باشد. انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، به گفته معامله گران یکی از عوامل موثر بر رکود بازار در روزهای اخیر است و به نظر می‌رسد تا زمان برگزاری انتخابات نباید چندان منتظر نوسان قیمت‌ها در بازار بود.

امروز همچنین قیمت دلار در جریان معاملات بازار ارز از نوسان در محدوده رنج فاصله گرفت و مسیر کاهشی را دنبال کرد؛ موضوعی که به نظر می‌رسد بر قیمت برخی از خودروها در بازار اثرگذار بوده است.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «دنا پلاس توربو اتومات»، «پژو207 پانوراما اتوماتیک»، «هایماS7»، «تارا اتوماتV2»، «پژو پارس LX» و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

بر اساس اطلاعات قیمتی کارنامه، «دنا پلاس توربو اتومات» بیشترین کاهش قیمت را در جریان معاملات امروز بازار داشت و در شرایطی که سایر خودروها ثبات قیمت را تجربه کرده بودند، افت قیمت 50 میلیون تومانی را تجربه کرد. این محصول پرطرفدار ایران خودرو در پایان معاملات امروز بازار 940 میلیون تومان قیمت خورد.

فارغ از «دنا پلاس توربو اتومات»، سایر محصولات این خودروساز تغییر قیمتی را تجربه نکرده و ثبات را در پیش گرفتند. «پژو 207 اتوماتیک» امروز 890 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و «هایما S7» هم یک میلیارد و 650 میلیون تومان ماند.

امروز همچنین «تارا V2 اتومات» در بازار 925 میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و «رانا پلاس» هم بدون تغییر در بازار 618 میلیون تومان ارزش گذاری و معامله شد. «پژو پارسLX» هم امروز 835 میلیون تومانی قیمت خورد.

قیمت محصولات سایپا

خودروهای «شاهینG»، «اطلس»، «تیبا صندوقدارSX»، «تیبا هاچ‌بکEX»، «کوییک دنده‌ایR»، «کوییک دنده‌ایS» و «ساینا دنده‌ایS» از جمله محصولات سایپا بودند که امروز مورد ارزیابی قرار گرفتند.

در میان محصولات این شرکت خودروساز، تنها قیمت «اطلس» نوسان نزولی را تجربه کرد و با تجربه ریزش قیمت پنج میلیون تومانی، 570 میلیون تومان ارزش گذاری شد. در معاملات بازار امروز «شاهینG» در بازار 720 میلیون تومان ماند و خانواده کوییک هم تغییر قیمتی را تجربه کرد تا «کوییک‌R دنده‌ای» در بازار 441 میلیون تومان قیمت خورد و «کوییک دنده‌ایS» هم 420 میلیون تومان خرید و فروش شود.

ارزیابی بازار همچنین نشان می‌دهد «تیبا هاچ‌بکEX» هم 420 میلیون تومان معامله شد و تغییر قیمت نداشت و «ساینا دنده‌ای S» هم در بازار 429 میلیون تومان قیمت‌ خورد.

اخباراقتصادخودرو
پربازدیدقیمت خودرو

آخرین اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی