قیمت شوکه کننده مرغ زنده اعلام شد

بدون دیدگاه

قیمت شوکه کننده مرغ زنده اعلام شد
میانگین قیمت هرکیلوگرم مرغ زنده بدون هیچ تغییری با قیمت 56 تا 57 هزار تومان عرضه می شود. علی ابراهیمی، مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی کشور در نشست خبری این اتحادیه گفت: سال گذشته کشور مجبور به واردات مرغ بود اما امسال با رفع مشکلات تولید جوجه یک روزه و نیاز نهاده مرغداران، تولید افزایش یافت و به مرحله صادرات مرغ رسیدیم.

تجارت نیوز نوشت:وی با بیان اینکه اکنون ظرفیت تولید کشور به ۳.۵ میلیون تن مرغ رسیده است، افزود: واگذاری امور به تشکل‌ها و تسهیل واردات نهاده و پیگیری وزارت جهاد کشاورزی برای رفع موانع تولید در افزایش تولید مرغ کارساز بود.

وی ادامه داد: از ابتدای سال ۱۴۰۳ میانگین جوجه‌ریزی در کشور ۱۵۰ میلیون قطعه بوده که به این معنی است مازاد نیاز بازار تولید در حال انجام است.

وی با اشاره به آمار تولید سال گذشته اظهار کرد: فروردین سال گذشته میزان جوجه‌ریزی حدود ۱۰۵ میلیون قطعه بود؛ علاوه بر اینکه امسال نرخ مرغ زنده نسبت به سال گذشته روند کاهشی دارد.

ابراهیمی تاکید کرد: در ۸ ماه گذشته بازار مرغ روند با ثباتی داشته و میانگین قیمت مرغ زنده ۵۶ تا ۵۷ هزار تومان است اما تلاش خواهیم کرد که از ضرر و زیان مرغداران هم جلوگیری شود.

اخباراقتصاد
پربازدیدقیمت مرغ

آخرین اخبار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی