حقایق جدید از نحوه فوت پدر امیر تتلو برملا شد

بدون دیدگاه

حقایق جدید از نحوه فوت پدر امیر تتلو برملا شد
امیر حسین مقصودلو اخبار تازه ایی درباره پدرش بازگو کردبعد از بازگشت تتلو و شروع جلسات دادگاه این خواننده ایرانی، حواشی بسیاری حول محور نامش و حتی اکت های خاص او در هریک از این جلسات بوجود آمد ولی آنچه بتازگی درمورد این چهره منتشر شده است، حقیقتی است درباره پدرش که از زبان فرد دیگری عنوان شده و اینبار آنچه خود تتلو درمورد پدرش گفته و میگوید را نخواهیم خواند.

امیر تتلو اغلب با داستانی غم انگیز درباره فوت پدرش صحبت کرده و گفته بود که پدرش خیاطی میکرد اما حقایق تازه منتشر شده از زبان عموی تتلو کمی با گفته های خودش متفاوت است.
براساس گفته های وی، پدر تتلو، تا دوره ای خیاط بود اما بدلایلی خیاطی را رها کرده و در یک شرکت ساختمانی مشغول فعالیت شد.

طبق گفته های این شخص، علت فوت پدر تتلو تصادف با یک نیسان ارتش در اتوبان صیاد شیرازی در سال 1384 بود که پس از تصادف و یک هفته در کما بودن، فوت کرد.

پدر و مادر امیرحسین وقتی او 18 یا 20 ساله بود از هم جدا شدند. ایشان مستقل زندگی می‌کرد یا در مقاطعی با پدر یا مادرش زندگی می‌کرد. امیرحسین کودک طلاق نبوده چون آن زمان بالای 18 سال داشته است.

زمانیکه آنها طلاق گرفتند دو خواهر تتلو هم ازدواج کردند. یعنی فضا به آن شکلی که می‌گویید نبوده است. من فکر نمی‌کنم طلاق توانسته باشد در آن سن به روحیات امیرحسین ضربه‌ای زده باشد.

اخباربازیگران و هنرمندان
پربازدیدحواشی اخبار امیر تتلو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی