علیرضا بیرانوند پشیمان شد / تو رو خدا من رو برگرانید/ من شکر خوردم!

بدون دیدگاه

علیرضا بیرانوند پشیمان شد / تو رو خدا من رو برگرانید/ من شکر خوردم!

به دنبال جدایی علیرضا بیرانوند از پرسپولیس، حالا این باشگاه به دنبال جذب یک دروازه‌بان ازبکستانی به جای او است.

بعد از فسخ یک طرفه قرارداد از سوی علیرضا بیرانوند با باشگاه پرسپولیس، حالا این باشگاه به دنبال جذب یک دروازه‌بان مطمئن به جای او است.

اطلاعات رسیده نشان می‌دهد، پرسپولیس با عبدالوحید نعمتوف دروازه‌بان باشگاه نسف‌قارشی ازبکستان وارد مذاکره شده تا در صورت توافق، او را به خدمت بگیرد. این درحالی است که گفته می‌شود بیرانوند از فسخ یک طرفه قراردادش پشیمان شده و خواستار بازگشت است اما باشگاه پرسپولیس دیگر حاضر به حفظ او نیست.

عبدالوحید نعمتوف ۲۳ ساله، سابقه بازی در تیم ملی زیر ۲۳ ساله‌های ازبکستان را در کارنامه دارد.

اخبارورزش
پربازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین اخبار

خانه اقتصاد کلان ۰۷ تیر ۱۴۰۳ اجرای ناقص همسان‌سازی حقوق بازنشستگان/ مبلغ علی‌الحساب چقدر واریز شد؟ تا زمان ابلاغ آیین‌نامه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان … ماهانه مبلغ ده میلیون ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به هر یک از بازنشستگان به صورت علی‌الحساب از ابتدای سال ۱۴۰۳ توسط صندوق بازنشستگی ذی‌ربط پرداخت می‌شود. به گزارش اکونگار به نقل از مشرق، مصوبه پرداخت مبلغ علی الحساب متناسب سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری ابلاغ شد. هیئت وزیران در جلسه ۱۴۰۳/۴/۳ به پیشنهاد مشترک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان برنامه و بودجه کشور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و بند (ر) تبصره (۶) و بند (د) تبصره (۱۵) قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور تصویب کرد. همسان‌سازی فقط شامل بازنشستگان دولت است/ تکلیف حقوق بازنشستگان کارگری چیست؟ ۱- با توجه به لازم‌الاجرا بودن قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور و تا زمان ابلاغ آیین‌نامه متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و جداول مربوط به هر یک از گروه‌های بازنشستگان براساس قانون برنامه هفتم پیشرفت، ماهانه مبلغ ده میلیون ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به هر یک از بازنشستگان به صورت علی‌الحساب از ابتدای سال ۱۴۰۳ توسط صندوق بازنشستگی ذی‌ربط پرداخت می‌شود. ۲- بار مالی مربوط به بازنشستگان کشوری، لشکری و صندوق بازنشستگی فولاد از محل بند (ر) تبصره (۶) قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور و بار مالی مربوط به بازنشستگان تامین اجتماعی از محل بند (د) تبصره (۱۵) قانون یاد شده تامین و پرداخت می‌شود. ۳- سازمان برنامه و بودجه کشور مکلف است نسبت به ابلاغ و تخصیص اعتبار از محل منابع یادشده برای ماه‌های فروردین، اردیبهشت و خرداد ماه اقدام و هریک از صندوق‌ها نیز موظفند فوراً نسبت به پرداخت مبلغ علی الحساب سه ماهه یاد شده اقدام نمایند. حقوق بازنشستگان صندوق بازنشستگی متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان قانون بودجه

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی