پیام علی دایی برای پرسپولیس/ من عشق اولم پرسپولیس است اما پول..

بدون دیدگاه

پیام علی دایی برای پرسپولیس/ من عشق اولم پرسپولیس است اما پول..
مرتضی کرمانی‌مقدم، پیشکسوت پرسپولیس به انتخاب جانشین اوسمار و فسخ بیرانوند واکنش نشان داد.تیم پرسپولیس بعد از جدایی اوسمار ویرا هنوز موفق به انتخاب جانشین سرمربی برزیلی نشده و از طرفی فسخ غیرمنتظره علیرضا بیرانوند به یکی دیگر از مشکلات سرخ‌ها در این روزها تبدیل شده است. رفتار گلر ملی‌پوش پرسپولیس باعث ناراحتی بسیاری از هواداران این تیم و پیشکسوتان پرسپولیس شده و مرتضی کرمانی مقدم ستاره سابق سرخ‌ها نیز در این زمینه گفت و گویی انجام داده است.
گزیده صحبت‌های کرمانی‌مقدم با همشهری درخصوص انتخاب سرمربی جدید پرسپولیس و جدایی بیرانوند را در زیر بخوانید:

{بهترین گزینه برای جانشین اوسمار} حیف شد اوسمار رفت و باید هر طوری بود او حفظ می‌شد اما حالا که اوسمار رفته اسکوچیچ بهترین گزینه برای پرسپولیس است.

{انتخاب گزینه داخلی} اگر علی دایی را بیاورند عالی است اما بعید بدانم بیاید ‌یا خود یحیی گل‌محمدی را برگردانند. من این دو را بهترین گزینه‌های داخلی می‌دانم.

{فسخ بیرانوند} درست نیست که باشگاه پرسپولیس را اذیت کنند. همه باید اجازه بدهند که باشگاه سرمربی جدید را انتخاب کند. بیرانوند چندین سال در پرسپولیس بوده، عضوی از این باشگاه شده و از طریق همین پرسپولیس به تیم ملی رسیده و پیشرفت کرده است.

{انتخاب جانشین بیرانوند} بیرانوند هم باشد پرسپولیس به دروازه‌بان جدید نیاز دارد. گلرهای خوب زیادی در ایران داریم و پرسپولیس حتی می‌تواند گلر خارجی بیاورد.

{بهترین بازیکن فصل بازیکن پرسپولیس} اورونوف بهترین بازیکن پرسپولیس در این فصل بود.

{حضور امید عالیشاه در تیم ملی} عالیشاه این فصل نسبت به سال قبل خیلی عالی بود و می‌توانست به تیم ملی دعوت شود و من فکر می‌کنم جای این بازیکن در تیم ملی خالی است.

اخبارورزش
پربازدیدعلی دایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی