کد مورس همستر کامبت امروز ۱ تیر + آموزش وارد کردن

بدون دیدگاه

کد مورس همستر کامبت امروز ۱ تیر + آموزش وارد کردن

کد مورس همستر ۱ تیر

کد مورس یا رمز امروز ۱ تیر همستر کامبت کلیدواژه PUMP است که می‌توانید مطابق راهنمای زیر آن را وارد کنید.

P: • — — •
U: • • —
M: — —
P: • — — •

برای واردکردن کد مورس، ابتدا ۳ بار روی بخش Earn per tap بالا سمت چپ صفحه بزنید تا رنگ سکه مانند تصویر زیر به قرمز تغییر کند. بعد از این کار می‌توانید مطابق راهنمای بالا، کد امروز را وارد کنید. به ازای هر  یک بار روی صفحه زده و به ازای هر ـ انگشت خود را لحظاتی روی صفحه نگه دارید.

آموزش وارد کردن کد مورس رمز همستر کامبت

کد مورس یک قابلیت جذاب در بازی تلگرامی همستر کمبات است که با واردکردن آن می‌توانید روزانه یک میلیون سکه رایگان پاداش بگیرید. واردکردن این کد در بازی ساده است و در زمان کوتاهی انجام می‌شود.

کد مورس چیست؟

کد مورس یک روش قدیمی برای انتقال پیام است که در آن به جای حروف از یک رشته متشکل از نشانه‌های بلند و کوتاه (ـ و ) استفاده می‌شود. این روش انتقال پیام در گذشته برای ارتباط از طریق تلگراف نیز کاربرد داشت. تصویر زیر راهنمای کامل حروف الفبای انگلیسی بر اساس کد مورس است. با کمک این راهنما، فقط با دانستن رمز هر روز همستر می‌توانید آن را در بازی وارد کنید.

کد مورس چیست

برای واردکردن کد مورس همستر چقدر زمان داریم؟

کد مورس همستر کامبت به‌صورت روزانه تغییر می‌کنند. برای وارد کردن هر رمز همستر کامبت ۲۴ ساعت فرصت دارید و پس از انتشار کد جدید، کد قبلی منقضی خواهد شد؛ یعنی ربات بازی دیگر آن را از شما نمی‌پذیرد.

کد مورس همستر کامبت را از کجا پیدا کنیم؟

کد مورس یا رمز روزانه همستر کامبت هر شب ساعت ۲۲:۳۰ به وقت تهران تغییر می‌کند. کلمه مربوط به رمز هر روز، اغلب یکی از واژه‌های مرتبط با بازی همستر کامبت یا دنیای ارزهای دیجیتال است که حدس‌زدن آن چندان دشوار نیست. با این حال، می‌توانید با مراجعه به همین مطلب از مجله نوبیتکس، پس از انتشار کد مورس جدید آن را پیدا و در بازی وارد کنید.

اخباراقتصاد
پربازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی