علت دلخوری شدید درویش از بیرانوند/ روزی که گلر پرسپولیس با دست شکسته به دفتر مدیرعامل رفت 

بدون دیدگاه

علت دلخوری شدید درویش از بیرانوند/ روزی که گلر پرسپولیس با دست شکسته به دفتر مدیرعامل رفت

در اردیبهشت ماه سال جاری هنوز مچ دست علیرضا بیرانوند در گچ بود که برای دیدار با رضا درویش به باشگاه رفت و قول‌هایی داد که امروز موجب دلخوری شدید مدیرعامل پرسپولیس شده است.

علیرضا بیرانوند که در روزهای حساس و اوج‌گیری تیم پرسپولیس از ناحیه مچ دست دچار مشکل و مجبور به گچ گرفتن آن شد به دیدار مدیرعامل باشگاه رفت.

در ایام واگذاری رسمی باشگاه پرسپولیس به مجموعه شش بانک گلر تیم پرسپولیس به دیدار مدیرعامل رفت و در جلسه‌ای با رضا درویش با اشاره به مشکلات مالی شدیدی که داشته اعلام کرده چون مطمئن نیست که بعد از پایان فصل درویش در سمت مدیرعاملی باشگاه می‌ماند یا نه از وی درخواست کرده هر طور شده تا او (درویش) در باشگاه در رأس کار است مطالبات او را بپردازد. این خواسته درست در روزهای اوج بی پولی پرسپولیس عنوان می شود.

افراد حاضر در جلسه در این باره اعلام می‌کنند با توجه به حساسیت هفته‌های باقیمانده تا پایان لیگ و جلب رضایت دروازه‌بان ملی پوش تیم درویش برای بالاتر بردن شانس قهرمانی شاگردان اوسمار ویرا برای پرداخت این مبلغ تحت فشار زیادی قرار می گیرد تا از هر طریقی که می توانسته رضایت او را جلب کند، اما آنچه موجب دلخوری شدید درویش شد این موضوع نبود.

در آن جلسه درویش ضمن اینکه به بیرانوند اطمینان خاطر می‌دهد که همچنان در مسند مدیریت می نشیند اما اصرار بیش از حد بیرانوند، درویش را مجاب می‌کند تا ظرف حد فاصل آن دیدار تا پایان فصل به هر طریقی که بوده مبلغی در حدود ۶ میلیارد و یکصد میلیون تومان از مطالبات بیرانوند را به وی بپردازد.

اما نکته کلیدی در اظهارات آن روز علیرضا بیرانوند وقتی بود که مدیر باشگاه با یادآوری اتفاقات پایان فصل بیست و دوم لیگ برتر(مذاکره با حجت کریمی برای پیوستن به استقلال) از ماجرای فسخ قرارداد بیرانوند صحبت به میان آورد که دروازه‌بان پرسپولیس با قاطعیت به وی اعلام می‌کند عاشق پرسپولیس است و هرگز قصد جدایی از این تیم را نداشته و نخواهد داشت.

او با اطمینان دادن به مدیرعامل باشگاه از عرق و علاقه شدیدش به این تیم حرف می‌زند و از این طریق اطمینان مدیرعامل جلب می‌شود تا بیش از توانش برای برآورده کردن مشکلات مالی دروازه‌بان اصلی تیم – که یکی از مهره‌های تاثیرگذار در کسب عنوان قهرمانی پرسپولیس بود – در حد فاصل باقی مانده تا پایان فصل تلاش کند.

ناگفته نماند؛ علیرضا بیرانوند در مصاحبه‌ آخرش در میکسدزون ورزشگاه آزادی پس از پایان دیدارهای لیگ برتر صراحتاً مقابل خبرنگاران اعلام می‌کند که در قراردادش بندی به عنوان فسخ وجود نداشته و ندارد. این در حالی است که به گفته مقامات حقوقی باشگاه پرسپولیس وی این حرفها را زمانی به زبان آورده که بعد از متممی بوده که در آن حق فسخ ۱۵ روزه گنجانده شده بود.

این بخش از صحبت‌های علیرضا بیرانوند را در ادامه ببینید:

بیرانوند آن شب اذعان می‌کند که با پرسپولیس قرارداد دارد و در آن بندی برای جدایی وجود نداشته و علاوه بر آن از باشگاه می خواهد برای دیگر بازیکنان پرسپولیس که با این باشگاه قرارداد ندارند تلاش کنند. بیرانوند در این مصاحبه اعلام می‌کند که دوست ندارد و اصلاً قصدی ندارد که باشگاه را به خاطر مشکلات مالی خودش تحت فشار قرار بدهد، اما او روز گذشته (چهارشنبه سی‌ام خرداد) قراردادش را به شکل غیرقانونی فسخ کرد

اخبارورزش
پربازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی