بهزاد فراهانی با حسین علیزاده به توافق نرسید/ در جست‌وجوی آهنگسازی دیگر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بهزاد فراهانی، بازیگر، کارگردان، نمایشنامه‌نویس و فیلمنامه‌نویس شناخته‌شده کشورمان، از وضعیت نخستین فیلم سینمایی‌اش با نام «مهمانی از کارائیب» گفت.

او که این فیلم سینمایی را براساس فیلمنامه‌ای از خودش به تهیه‌کنندگی شهرام گیل‌آبادی جلوی دوربین برده است، به خبرآنلاین گفت: «فیلم تمام شده و کار مونتاژ آن هم توسط استاد واروژ کریم‌مسیحی به پایان رسیده است.»

فراهانی با بیان این که جز موسیقی، دیگر کارهای «مهمانی از کارائیب» انجام شده است، ادامه داد: «پول ما به پرداخت دستمزد آقای حسین علیزاده نرسید و با همه احترامی که برای این بزرگِ موسیقی کشور و هنرمند متعهد میهن‌مان قائلم، نتوانستیم بودجه لازم برای ساخت موسیقی را به ایشان بپردازیم. این کمبود بودجه، ما را در موقعیتی دشوار قرار داد اما کوشش‌مان را می‌کنیم که بتوانیم از حضور هنرمند صاحب جایگاه دیگری استفاده کنیم و امیدواریم این هنرمند نیز با ما راه بیاید.»

رضا بابک، بیوک میرزایی، شقایق فراهانی، کامران تفتی، رامین ناصرنصیر، مهناز غمخوار، فهیمه رحیم‌نیا، آذرخش فراهانی، علی میلانی، مهدی میامی، نوشین تبریزی و… گروه بازیگران «مهمانی از کارائیب» را تشکیل می‌دهند و در خلاصه داستان آن چنین آمده است: «خیاطی کارکشته عاشق بانویی شده که همسرش را اعدام کرده‌اند. خیاط به دلیل دلبستگی به رفاقت با دوستش، شجاعت بیان این عاشقانگی را ندارد و بانو نیز به دلیل وفاداری به شوی رفته‌اش دهان می‌بندد و دل را لجام می‌زند. این عشق پنهان داستان ناتمام بسیاری از مردان و زنان شرقی است؛ عشق‌هایی که سرانجامش را باید در فلسفه شرق جست.»

بهزاد فراهانی با حسین علیزاده به توافق نرسید/ در جست‌وجوی آهنگسازی دیگر

۵۸۲۵۹

دسته‌بندی نشده
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی