پنجه بیرانوند روی صورت هواداران پرسپولیس

بدون دیدگاه

پنجه بیرانوند روی صورت هواداران پرسپولیس
دروازه‌بان تیم پرسپولیس یک‌بار دیگر قرارداد خود را فسخ کرد و احتمالا در نهایت همه چیز را به گردن رسانه‌ها می‌اندازد!

به گزارش مشرق، علیرضا بیرانوند در اقدامی عجیب برای دومین فصل متوالی با پایان یافتن مسابقات لیگ برتر، قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کرد. او فصل گذشته با این کار موفق شد قرارداد بیشتری با پرسپولیس ببندد و به نظر می‌رسد که امسال هم این قصد را دارد.

بیرانوند با استناد به بندی که در قراردادش دارد روز گذشته قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کرد و مدعی است که به دلیل نگرفتن مطالبات دو فصل اخیر خود که گفته می‌شود رقمی کمتر از ۵۰۰ میلیون تومان است قرارداد خود را با پرسپولیس فسخ کرده است. اقدام به فسخ بیرانوند در حالی رخ داده که این بازیکن فصل گذشته در آستانه پیوستن به استقلال قرار داشت اما زمانی که متوجه شد در صورت رفتن به جمع آبی‌پوشان با محرومیت و جریمه سنگین مواجه می‌شود قید قرارداد با آبی‌ها را زد تا دوباره به پرسپولیس بازگردد.

در روزهایی که مردم با مشکلات مالی عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند اقدامات بازیکنانی نظیر بیرانوند کشیدن پنجه به صورت مردم شریفی است که روزگار خود را با حقوق‌های زیر ۱۵ میلیون تومان می‌گذرانند اما بازیکنانی نظیر این دروازه‌بان که قراردادهای میلیاردی هم می‌بندند برای درصدی از قرارداد خود با روح و روان هواداران تیم‌شان بازی می‌کنند.

البته اینکه فوتبالیست‌ها همانند سایر اقشار مردم برای درآمد بیشتر تلاش کنند موضوع مشکل‌داری نیست اما اینکه با شعار هوادار پسند و حرف‌های جذاب بخواهند فضای هواداری را به سود خود کرده و با استفاده از فشار هواداران به خواسته‌های بعضاً غیرمنطقی خود برسند موضوع مورد اشکال است که شاید بهتر باشد قانون‌گذاران فوتبال یک بار برای همیشه مقابل زیاده‌خواهی چنین فوتبالیست‌هایی بایستند.

البته بیرانوند تنها بازیکنی نبوده که چنین شرایطی را ایجاد کرده و بازیکنان دیگری هم بودند که با شعارهای هوادارپسندانه اما برای منافع بیشتر اقداماتی انجام دادند که فضای ناراحتی را بین هواداران به وجود آورده است.

البته بیرانوند با استفاده از مشورت‌هایی که از برخی از افراد می‌گیرد قاعده بازی را خیلی خوب بلد است و در نهایت و در پایان با انجام یک مصاحبه، همه تقصیرها را به گردن رسانه‌ها انداخته و آنها را متهم به دروغگویی می‌کند!

هر چند که به نظر می‌رسد این بار هم بیرانوند و فوتبالیست‌هایی نظیر او با انتشار یک پست یا استوری در صفحه شخصی خود و الهام گرفتن از جملاتی که برخی‌ها برای آنها می‌نویسند فضا را به سود خود برگردانند؛ همانطور که پیش از این بازیکن بازیکنانی نظیر آل کثیر و … در فصل نقل و انتقالات هر کاری خواستند انجام دادند اما در نهایت با چند استوری و پست هوادارپسند فضا را به سود خود برگرداندند تا دوباره تبدیل به اسطوره‌های پوشالی شوند!

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی