اعتراف جنجالی ستاره پرسپولیس/ بیرانوند: گور پدر تعصب، من فقط دنبال پول هستم!

بدون دیدگاه

بیرانوند: گور پدر تعصب، من فقط دنبال پول هستم!
شوک بزرگ در 24 ساعت؛ ستاره پرسپولیس با طغیانی ناگهانی، راهیِ تیمی دیگر شد! سال گذشته در چنین روزهایی بود که خروجی خبرگزاری ایسنا با تیتر عجیب “پیشنهاد ۹۵ میلیاردی استقلال به بیرانوند” آپدیت شد. خبر به قدری باورناپذیر بود که خیلی‌ها بدون دیدن محتوایش از خیر دیدن آن گذشتند تا حوالی نیمه شب که سیگنال‌های آبیِ قلب بیرو در فضای رسانه‌ای موج تازه‌ای شد. بیرانوند اما به پرسپولیس برگشت، لیگ را دوباره برد ولی انگار قرار نیست مثل یک ورزشکار حرفه‌ای زندگی کند. او حالا همان سناریوی پارسال را تکرار کرده و دوباره عدم وصول مطالباتش را بهانه فسخِ ورژن 2024 کرده. خیلی هم عالی، بیرانوند در فسخ کردن‌هایش رکورد می‌زند و آن سر دنیا هم تیمی مثل رئال مادرید هست که در این سال‌ها فتح اروپا را تکرار می‌کند. این هم از عجایب فوتبال ماست!به همین بهانه یادداشتی که سال گذشته درباره فسخ جنجالی او منتشر کرده بودیم را بازنشر می‌کنیم. با ما همراه باشید.

حوالی ساعت 9 صبح 12 تیرماه 1402 بود که نخستین تصاویر از حضور بیرانوند در سازمان لیگ منتشر شد و همین منجر به آغاز پرسروصداترین روز خبری حداقل 20سال گذشته فوتبال باشگاهی ایران شد. جدایی از دژ مستحکم سرخ! اتفاقی که از “خیریت” طارمی هم پا را فراتر گذاشته و تبدیل به بمب خبری اخبار ایران شده.

فقط 24 ساعت لازم بود تا نقطه اتکای پرسپولیس در چند سال اخیر آب سردی را به تن خسته میلیون‌ها پرسپولیسی بریزد. همین آدم‌هایی که در انتظار دیدن یک خبر خوش صبح تا شب کانال‌ها و خبرگزاری‌ها را برای آغاز فصل تازه بالا و پایین می‌کردند تا حداقل بتوانند امیدی به چنگ زدن بر قله رویاهایشان در آسیا داشته باشند. حالا ما ماندیم و انتظار تصویر علیرضا بیرانوند در باشگاه استقلال که باور نکنیم همه این داستان‌ها یک خواب ساده بوده، خوابی که هم کابوس است و هم رویا. کابوس برای بدنه قرمز ورزش ایران و ریشه چند ده میلیونی‌اش که پس از فتح سه‌گانه فصل گذشته با یک ضدحمله استراتژیک مواجه‌اند و رویا برای آبی‌دلانی که که با آمدن نکونام و صید مهرداد، ستاره قرمز حالا به سراغ انفجار یک بمب واقعی رفتند. باور کنیم یا نکنیم اگر بمبی در ده سال گذشته در فوتبال علیل ما ترکیده باشد همین خبر است. از این لحظه به بعد فوتبال ایران غیرقابل پیش‌بینی‌تر از همیشه خواهد شد. فوتبالی که فابریزیو رومانو ندارد و شایعات ادمین‌های فن‌پیج‌های هواداری‌اش هم قابل توصیف نیست؛ اما حالا یک پرونده مهم را زیر بغل دارد.

حالا با دیدن تصاویر ناکام گذاشتن ژاوی در نیمه‌نهایی آسیا و فریادهایت فقط می‌توان گفت، یاد باد آن روزگاران آقای بیرانوند! شما در زمینی قدم زدی که آخرینش مهدی هاشمی‌نسب بود، همان که در بلندای زندگی تن به یاغی شدن داد و بعدتر در آرامش از فوتبال کنار رفت و تا به امروز کسی جرات نزدیک شدن به چنین انتقالی را در دو طرف ماجرا نداشت. البته امثال محمد نادری هم در این سال‌ها بوده‌اند اما خوب می‌دانیم که چقدر اختلاف بین این و آن است! به هر حال عبرت تاریخ برای آدمیانش کم نبوده و نیست ولی شما مختاری به انتخاب. اگر تن به پیراهن دیگری دادی هم کسی جلویت را نخواهد گرفت ولی قبل از اینکه بخواهی با حسرت این روزها را مرور کنی کمی تاریخ را با خودت ورق بزن.

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی