رامین رضاییان در استقلال| بیوگرافی رامین رضاییان / رامین رضاییان در سپاهان می‌ماند یا استقلالی می‌شود؟

بدون دیدگاه

رامین رضاییان در استقلال| بیوگرافی رامین رضاییان / رامین رضاییان در سپاهان می‌ماند یا استقلالی می‌شود؟
آبی ها به دنبال جذب رامین رضاییان است رامین رضاییان یکی از بازیکنان فوتبال است که تا دوره اخیر در تیم ملی هم بوده است. طبق شنیده ها رامین رضاییان وارد تیم استقلال شده است رامین رضاییان در پست دفاع سمت راست مشغول تمرین است و تا اینک در تیم سپاهان مشغول به بازی بوده است. رامین رضاییان در فضاهای مجازی فن های فراوانی دارد و خیلی از تماشاگران آن را دوست میدارند. برای با خبر شدن از جزئیات بیشتر و کسب اطلاعات بیشتر اندیشه معاصر را تا انتها دنبال کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید

رامین رضاییان در تیررس آبی‌ها
در شرایطی که هنوز تکلیف سرمربی تیم استقلال مشخص نیست و ادامه همکاری جواد نکونام با این باشگاه در هاله‌ای از ابهام قرار دارد اما مسئولان هلدینگ خلیج فارس بیکار ننشسته و طی روزهای گذشته اقداماتی را در نقل و انتقالات انجام دادند.

یکی از اقدام مهم این باشگاه مذاکرات پنهانی با رامین رضاییان آقای پاس گل فصل گذشته و ستاره سپاهان است که اتفاقا اوسمار نام این بازیکن را به مسئولان پرسپولیس برای حضور در فصل جدید ارائه کرده بود.

البته رضاییان هنوز پاسخی به پیشنهاد باشگاه استقلال نداده و منتظر است تا شرایط پرسپولیس و سپاهان را بررسی کند.

گفتنی است رضاییان چندی پیش از طرفداران استقلال تعریف و به خبرنگاران اعلام کرد تا آخر فوتبالش حرکت طرفداران استقلال را حفظ می‌کند چون در بازی‌های سپاهان و استقلال به وی بی احترامی نکردند./خبر ورزشی

مورایس به تازگی در دفاع از رامین رضاییان به خاطر عدم دعوت به اردوی تیم ملی گفته است: عدم دعوت از رامین رضاییان من را ناراحت کرد. به این خاطر که وی هم در بازی‌های ملی و هم در بازی‌های باشگاهی نمایش خوب و در خور تحسینی داشت.

باید منتظر ماند و در نهایت رامین رضاییان چه انتخابی خواهد داشت. هر چند در حال حاضر همه همه و غم او قهرمانی با سپاهان در جام حذفی است.

اخبارورزش
پربازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی