فوری/خط و نشان علیرضا بیرانوند برای باشگاه پرسپولیس/علیرضا بیرانوند از پرسپولیس جدا شد

بدون دیدگاه

فوری/خط و نشان علیرضا بیرانوند برای باشگاه پرسپولیس/علیرضا بیرانوند از پرسپولیس جدا شد
علیرضا بیرانوند به صورت غیر مستقیم پرسپولیس را تهدید به جدایی کرده است.
طبق گفته علیرضا بیرانوند فصلی که گذشت یکی از سخت‌ترین فصول حضور وی در پرسپولیس بود.

علیرضا صفر بیرانوند بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست دروازه‌بان برای باشگاه فوتبال پرسپولیس در لیگ برتر خلیج فارس و تیم ملی فوتبال ایران بازی می‌کند.

طی روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر جدایی علیرضا بیرانوند به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش پس از قهرمانی پرسپولیس به گوش می رسید اما طبق اخبار منتشر شده پرسپولیس تمام مطالباتش را با علیرضا بیرانوند صاف کرده و این دروازه بان مشکلی دیگر نداشت اما حالا دروازه بان تیم ملی با انتشار یک استوری خبر از کسر پاداش ها از مطالباتش داده و حتی به صورت غیر مستقیم این تیم را تهدید به جدایی کرده است.

متن استوری بیرانوند را بخوانید:

“فصلی که گذشت یکی از سخت‌ترین فصول حضورم در پرسپولیس بود و به لطف خدا، تلاش بازیکنان و حمایت هواداران توانستیم در زمانی که همه ناامید از کسب قهرمانی بودند، قهرمان شویم. تلاش تا آخرین لحظه و امید داشتن بخشی از مکتب بزرگ پرسپولیس بوده و وظیفه بازیکنان نیز هست.

در کنار این شرایط، مطابق آنچه در دیگر لیگها نیز گاهی می شنویم شنیده شد که حتی پاداش برای برخی تیمهای رقیب در نظر گرفته شد تا مقابل ما با تمام توان بازی کنند. هرچند معتقدم تمامی این تیمها با رعایت اصول حرفه ای و جوانمردی مثل همه بازیهای گذشته با شرافت بازی کردند و ثابت نموندند که روح جوانمردی در فوتبال بالاتر از همه موضوعات جریان دارد.

طبیعی است که تیم ما هم در این شرایط مثل همیشه از طریق باشگاه یا اسپانسرها به جهت احترام پاداش هایی در نظر میگیرند ولی متاسفانه با خبر شدم در کمال بی احترامی، این پاداش ها را بعد از قهرمانی از اصل مطالبات کسر نموندند و قسمتی از اصل قرارداد در نظر گرفته اند.

بحث بنده آن پاداش ها نیست. کما اینکه بیشتر آنها را بچه های تیم نذر کرده و به انسان های نیازمند پرداخت کرده اند. حقیقتا این اتفاقات انسان را سر خورده می کند، حس اعتماد را از بین برده و نوعی بی احترامی به بازیکن تلقی می شود و انسان را وادار به تصمیماتی می کنند که برخلاف میل باطنی است.”

شاید نکته اصلی در همان خط آخر نهفته باشد. جایی که بیرانوند می گوید، این تصمیم بازیکنان را «وادار به تصمیماتی می کند که برخلاف میل باطنی آنهاست». فراموش نکنید علیرضا بیرانوند تا همین دو هفته پیش جزو بازیکنانی بود که احتمال جدایی آنها از پرسپولیس وجود داشت و حالا این جمله به نوعی تهدید هم محسوب می شود.

البته بیرانوند بعد از بازی ازبکستان تاکید کرد که در پرسپولیس خواهد ماند و قصد تحت فشار قرار دادن باشگاه را ندارد اما حالا این موضع تازه، چیزهای دیگری را در خودش دارد.

منبع: خبرورزشی

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی