فوری؛وام جدید بازنشستگان تامین اجتماعی تهران از امروز ۲۹ خرداد ۱۴۰۳+جزئیات

بدون دیدگاه

فوری؛وام جدید بازنشستگان تامین اجتماعی تهران از امروز ۲۹ خرداد ۱۴۰۳+جزئیات
خبر خوش برای بازنشستگان تهرانی:از امروز می‌توانید برای دریافت وام ۳۰ میلیونی ثبت نام کنید.بازنشستگان عزیز تهرانی توجه کنید،از امروز می توانید برای دریافت وام ضروری ۳۰ میلیونی ثبت نام کنید. این وام با هدف کمک به تامین نیازهای ضروری بازنشستگان و جبران بخشی از مشکلات معیشتی آنها در نظر گرفته شده است.

در این خبر به بررسی شرایط و مدارک لازم برای دریافت وام، نحوه ثبت نام، اولویت‌های دریافت وام و همچنین اخبار تکمیلی در مورد این طرح می پردازیم.

ایلنا مینویسد: بازنشستگان تهرانی از امروز می‌توانند برای دریافت وام سی میلیون تومانی ثبت نام کنند؛ ثبت نام وام از طریق سامانه و غیرحضوری انجام می‌شود.

کانون بازنشستگان تهران اعلام کرده «پیش ثبت نام در سایت به معنی دریافت قطعی وام نیست و دریافت وام افراد منوط به تخصیص منابع مالی لازم توسط سازمان تامین اجتماعی است و وظیفه کانون بازنشستگان صرفا پیش ثبت نام است».

ظاهراً اولویت با بازنشستگانی‌ست که تا کنون وام ضروری دریافت نکرده‌اند.(پایان)

شرایط و مدارک لازم برای دریافت وام:

-عضویت در کانون بازنشستگان تهران

-عدم دریافت وام ضروری در سال جاری

-ارائه مستمری و فیش حقوقی

-ارائه تعهدنامه کسر از حقوق

-سایر مدارک مورد نیاز که از طریق سامانه اعلام خواهد شد

-به گفته کانون بازنشستگان تهران، پیش ثبت نام در سایت به معنی دریافت قطعی وام نیست و تخصیص وام به تخصیص منابع مالی لازم توسط سازمان تامین اجتماعی بستگی دارد.

-متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با کانون بازنشستگان تهران تماس حاصل نمایند.

-لیست نهایی واجدین شرایط دریافت وام پس از بررسی مدارک توسط کانون بازنشستگان تهران و سازمان تامین اجتماعی اعلام خواهد شد.

نحوه ثبت نام:

ثبت نام برای دریافت وام ضروری ۳۰ میلیونی بازنشستگان تهران به صورت غیرحضوری و از طریق سامانه کانون بازنشستگان تهران به آدرس https://kanoon-tehran.ir/ انجام می‌شود. متقاضیان پس از ثبت نام در سامانه، مدارک مورد نیاز را به صورت الکترونیکی بارگذاری خواهند کرد.

اولویت با چه کسانی است؟

اولویت با بازنشستگان فاقد درآمد و یا دارای حداقل درآمد، بازنشستگان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی، بازنشستگان دارای همسر بیمار و یا فرزند معلول و همچنین بازنشستگانی است که تا کنون وام ضروری دریافت نکرده‌اند.

توجه: این خبر صرفا جهت اطلاع رسانی است و هیچگونه تعهدی از سوی کانون بازنشستگان تهران یا سازمان تامین اجتماعی در قبال پرداخت وام به متقاضیان ایجاد نمی‌کند.

اخباراقتصاد
پربازدیدوام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی