وام فوری 200 میلیونی با اقساط ماهی 2 میلیون تومان | فرصت طلایی برای گرفتن وام با سود کم

بدون دیدگاه

وام فوری 200 میلیونی با اقساط ماهی 2 میلیون تومان | فرصت طلایی برای گرفتن وام با سود کم
وام مسکن ۴۰۰ میلیون تومانی به گروه‌هایی که جزو دهک‌های اول تا دوم درآمدی هستند، تعلق می‌گیرد. اگر کسی در دهک سوم یا چهارم قرار بگیرد، سهمش از وام مسکن ۳۰۰ میلیون تومان خواهد بود.

بانک کارآفرین وام 200 میلیون تومانی در قالب طرحی به نام «صبا» با سود 24 درصد را به متقاضیان ارائه می‌‌کند. این وام بدون سپرده گذاری ویژه و ایجاد میانگین حساب قابل درخواست و دریافت است.

بانک کارآفرین وام 200 میلیون تومانی طرح صبا را به آن دسته از متقاضیان ارائه می‌دهد که ضامن رسمی و سند ملکی داشته باشند. لازم به ذکر است در صورتی که بانک فرد را واجد شرایط دریافت وام تا سقف 60 میلیون تومان بداند، ارائه دو ضامن رسمی کافی است. اما اگر فرد واجد شرایط دریافت وام در مبالغ بیشتر باشد، باید علاوه بر ضامن یک سند ملکی متعلق به خود را به عنوان ضمانت ارائه بدهد. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات براساس مبلغ وام دریافتی مشخص می‌شود اما از 60 ماه بیشتر نخواهد بود.

با در نظر گرفتن حداکثر مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط تقریبا 5 میلیون و 753 هزار تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات مذکور تقریبا 145 میلیون و 215 هزار تومان است و جمع رقم وام و سود آن نیز به 346 میلیون و 175 هزار تومان خواهد رسید.

افرادی که در بانک سرمایه سپرده جاری داشته و به دریافت وام از این مجموعه تمایل دارند، می‌توانند برای وام 200 میلیون تومانی طرح «نسیم» درخواست بدهند. این وام با سودی کمتر از حداکثر مصوب، 15 درصد، به مشتریان اعطا می‌شود.

افرادی که به دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک سرمایه علاقمند هستند باید اعتبار شغلی مورد نظر این مجموعه را داشته باشند. همچنین به منظور دریافت این تسهیلات اعتبارسنجی لازم از متقاضی به عمل می‌آید و سپس تسهیلات مذکور ارائه می‌شود. ضمنا افرادی که به دریافت این وام تمایل دارند باید حداقل سه ماه کارکرد حساب داشته باشند. بعد از دریافت وام افراد طی 36 ماه امکان پرداخت قسط دارند. لازم به ذکر است که افراد حقوقی نیز امکان دریافت این تسهیلات را دارند منتهی سقف وام برای آن‌ها حداکثر تا 500 میلیون تومان افزایش پیدا می‌کند.

با در نظر گرفتن مبلغ این تسهیلات برای افراد حقیقی، مقدار هر قسط 6 میلیون و 933 هزار و 66 تومان است. میزان هر قسط برای اشخاص حقوقی نیز به 17 میلیون و 332 هزار و 664 تومان می‌رسد. کل سود وام اشخاص حقیقی 49 میلیون و 590 هزار و 365 تومان بوده و میزان آن برای افراد حقوقی 123 میلیون و 975 هزار و 913 تومان اعلام شده است.

بانک ملی ایران به منظور پاسداشت آیین قرض الحسنه و حمایت همه جانبه از مشتریان خود که چنین حساب‌هایی دارند، طرح تسهیلاتی تحت عنوان «مهربانی» را تدارک دیده است. این طرح تسهیلاتی قبلا با نام نهال ملی شناخته می‌شد اما اکنون به نام مهربانی شناسایی می‌شود. سقف وام این طرح به 300 میلیون تومان می‌رسد.

افرادی که در بانک ملی ایران سپرده قرض الحسنه دارند امکان درخواست تسهیلات برای وام 300 میلیونی این مجموعه را خواهند داشت. این تسهیلات تنها با ارائه ضامن رسمی پرداخت می‌شود و سودی ندارد. به منظور دریافت این تسهیلات، داشتن یک ضامن کفایت می‌کند. البته بانک به منظور پوشش هزینه‌های خود کارمزد دو یا چهار درصدی برای این وام قرار داده است. افراد بعد از دریافت این تسهیلات تا 60 ماه امکان بازپرداخت اصل و سود آن را دارند. در صورتی که فردی مایل به ادامه فرآیند دریافت تسهیلات مذکور نباشد، می‌تواند امتیاز آن را به دیگران ارائه بدهد.

افرادی که مایل به دریافت وام مذکور با کارمزد مشخص و بازپرداخت تعیین شده باشند باید هر ماهه 5 میلیون و 524 هزار و 957 تومان قسط بپردازند. کل سود تسهیلات مذکور 31 میلیون و 497 هزار و 397 تومان خواهد بود. جمع رقم وام و سود آن نیز به 331 میلیون و 547 هزار و 397 تومان می‌رسد.

لازم به ذکر است که متقاضیان افتتاح حساب به منظور دریافت این تسهیلات نیازی به مراجعه حضوری ندارند و می‌توانند از طریق اپلیکیشن بام نسبت به افتتاح سپرده تخصصی این وام اقدام کنند. به این منظور کافی است فرد وارد سامانه بام شده و روی گزینه حساب قرض الحسنه مهربانی کلیک کنند.

اخباراقتصاد
پربازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی