پای کدام مجری‌های تلویزیون به پرونده فساد فوتبال باز شد؟ / اسامی داوران و بازیکنان متخلف رسانه‌ای شد؟

بدون دیدگاه

پای کدام مجری‌های تلویزیون به پرونده فساد فوتبال باز شد؟ / اسامی داوران و بازیکنان متخلف رسانه‌ای شد؟
تازه ترین اخبار و جزئیات در خصوص پرونده بزرگ فساد در فوتبال ایران، دستگیری و احضار افراد مرتبط با این پرونده و پرونده فساد در باشگاه مس رفسنجان منتشر شد. پای دو مجری صداوسیما هم به پرونده فساد مالی فوتبال ایران باز شد.
آخرین اخبار و جزئیات در خصوص پرونده بزرگ فساد در فوتبال ایران، دستگیری و احضار افراد مرتبط با این پرونده و پرونده فساد در باشگاه مس رفسنجان اعلام شد.

پای دو مجری صداوسیما هم به پرونده فساد مالی فوتبال ایران باز شد افشاریان در زندان از تنهایی درمی‌آید!به احتمال زیاد در هفته پیش‌رو، تعداد زندانیان فساد در فوتبال افزایش خواهد یافت. رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: پرونده مربوط به تخلفات فوتبالی مس رفسنجان در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، مفتوح به رسیدگی است و نتیجه آن، پس از تکمیل تحقیقات، اطلاع‌رسانی می‌شود. یونس اسدی مقدم، رئیس کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال درباره موضوعات مرتبط با پرونده باشگاه مس رفسنجان اظهار کرد: پرونده مربوط به تخلفات فوتبالی این باشگاه وفق قوانین و مقررات فوتبالی در کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران مفتوح به رسیدگی است و در این راستا افراد مرتبط با موضوع در چند جلسه احضار شده‌اند و از آنها تحقیق و بازجویی به عمل آمده است. به محض تکمیل تحقیقات و صدور رای، نتیجه به مردم شریف و اهالی فوتبال اطلاع رسانی خواهد شد. او افزود: ضمنا از تمامی اهالی فوتبال و رسانه‌ها تقاضا می‌شود در راستای حراست و حفاظت از حیثیت فوتبال و برخورد قانونی و قاطع با متخلفین، چنانچه اسناد و مدارک معتبری را به این مرجع درباره فساد ارائه کنند، ضمن تقدیر و تشکر از گزارش دهندگان به صورت قاطع با متخلفین برخورد قانونی انجام می‌شود. اسدی مقدم افزود: قابل ذکر است افراد حقیقی و حقوقی که در حوزه فوتبال در روز‌های اخیر در فضای مجازی شایعات و گزارش‌های غیرواقع و کذب که باعث تشویش اذهان عمومی می‌شود را منتشر کرده‌اند، از طریق مراجع صالحه تحت پیگرد قرار خواهند گرفت. افزایش زندانیان پرونده فساد در فوتبال ایران پس از دستگیری و زندانی شدن «خداداد افشاریان» رئیس کمیته داوران فدراسیون فوتبال، پرونده فساد کماکان به صورت جدی دنبال می‌شود و شنیده‌ها حاکی‌ است، به زودی یک متهم دیگر روانه زندان خواهد شد. برخی اخبار از دستگیری دیگر افراد دخیل در این پرونده در هفته آتی حکایت دارند. «س. م» یکی از متهمین این پرونده است و در گام اول او نیز تا زمان دادگاه به زندان منتقل خواهد شد. گفته می‌شود پرونده فساد در فوتبال گسترده‌تر خواهد شد و شایعات از دخالت برخی باشگاه‌های بزرگ و همچنین صنعتی در فساد فوتبال خبر می‌دهند. این اتفاق در حالی رخ داده است که شاید برخی مدیران فدراسیون فوتبال نیز در اینباره احضار شوند و شخص اول فدراسیون فوتبال در ابتدای این تحقیق وتفحص قول همکاری با مراجع قضایی را داده است و احتمال می‌رود باز هم برای ادای برخی توضیحات به مراجع قضایی احضار شود. برخی رسانه‌ها نوشتند: دو عضو سازمان لیگ نیز در ارتباط با فساد که در دوره‌های متوالی شکل گرفته است به دادگاه احضار و راهی زندان می‌شوند. همچنین برخی داوران و تعدادی از باشگاه‌ها در مورد پرونده رشوه و فساد در فوتبال مورد تحقیق و بازرسی قرار خواهند گرفت. پای جواد خیابانی به پرونده فساد در فوتبال باز شد کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال از دعوت از جواد خیابانی، مجری تلویزیون به این کمیته خبر داد. کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اعلام کرد: «جواد خیابانی، مجری محترم شبکه سه سیما جهت ارائه اسناد و مدارک مورد ادعای مستند و به عنوان مطلع به این کمیته دعوت می‌شود. جواد خیابانی چند روز پیش در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که می‌داند چه داوران و بازیکنانی پول دریافت می‌کنند، اما اسامی آنها را رسانه‌ای نکرد.» دستگیری یکی از مدیرات پیشین سازمان لیگ در پرونده فساد در فوتبال یکی از مدیران پیشین سازمان لیگ فوتبال ایران در پرونده فساد بازداشت شد.

اخبارورزش
پربازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی