آبروری پرسپولیسی ها رفت/ آقای پروین، آقای خوردبین، قانون قانون است!

بدون دیدگاه

آقای پروین، آقای خوردبین، قانون قانون است!
واکنش پیشکسوت پرسپولیس در پی انتشار ویدئوی جنجالی مربوط به آخرین روز لیگ برتر کمی دور از انتظار بود.
اولین و در عین حال مهمترین حاشیه مربوط به روز قهرمانی پرسپولیس در لیگ بیست و سوم انتشار همان ویدئوی کوتاه از علی پروین و محمود خوردبین دو پیشکسوت این باشگاه بود که در صحت و سلامت کامل سوار آمبولانس شده بودند. بعدتر گفته شد که این دو بزرگوار به دلیل ازدحام جمعیت و برای فرار از شلوغی جلوی ورزشگاه آزادی سوار آمبولانس شده‌اند. این ادعا هرگز تکذیب نشد و حتی برخوردهایی نیز با شرکت خصوصی مالک آمبولانس صورت گرفت. در عین حال واکنش این دو پیشکسوت فوتبال به ماجرا در نوع خودش جالب است.

قابل تامل ترین نکته این است که هیچ یک از این دو چهره ورزشی حاضر به عذرخواهی نشده‌اند. این هم بماند که همیشه گفته‌اند اهالی ورزش باید روحیه پهلوانی داشته باشند و عدم پذیرش اشتباه با این تعریف کلیشه‌ای در تضاد است. این هم بماند که این دو عزیز، محبوب بسیاری از فوتبال دوستان مملکت هستند و رفتارشان الگوی دیگران است. حتی این هم بماند که امکان داشته در همان لحظات شاید جان یکی از هواداران حاضر در ورزشگاه در خطر باشد و …

نکته مهم دیگر به مصاحبه اخیر آقای خوردبین مربوط می‌شود. ایشان به روزنامه ایران ورزشی گفته که هرگز فکر نمی‌کرد 30 ثانیه نشستن در آمبولانس این همه حاشیه داشته باشد! واقعا سکوت در مقابل این تظاهر حق به جانب کار سختی است. بازیکن و سرپرست اسبق پرسپولیس در توضیحاتش بدون اینکه حتی یک کلمه مترادف عذرخواهی به زبان بیاورد گفته: «علی آقا حال‌شان چندان خوب نبود به همین دلیل به همراه من در آمبولانس به مدت سی ثانیه نشستیم و به دلیل ازدحام جمعیت آن طرف تونل پیاده شدیم و سوار خودروی خودمان شدیم اما برای من عجیب بود از سی ثانیه نشستن ما در آمبولانس چه حاشیه‌هایی که ساخته‌اند و واقعاً از بیان آنها تعجب می‌کنم.»

به عنوان نکته آخر بدنیست یک موضوع مهم یادآوری شود. اینکه قانون برای همه یکسان است. همین اتفاقی که آقای خوردبین آن را بی‌اهمیت توصیف کرده، توسط رئیس مرکز اورژانس استان تهران غیرقانونی توصیف شده و یکی از تبعاتش پلمپ شرکت خصوصی مالک آمبولانس بوده که در نتیجه چندین پرسنل و خانواده‌هایشان از نان خوردن افتاده‌اند. حالا از بین رفتن اعتماد مردم به خودروهای امدادی و سازمان‌های مربوطه‌شان هم که به کنار! ای کاش در پی این اقدام اشتباه علی پروین و محمود خوردبین که بنا را هم بر اتفاقی بودن رخ دادنش می‌گذاریم یک عذرخواهی ساده از مردم توسط این دو بزرگوار انجام می‌شد. این عذرخواهی بدهی پروین و خوردبین به مردم است.

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی