شرایط طرح جایگزینی خودروهای فرسوده گروه سایپا اعلام شد + لینک خرداد ۱۴۰۳

بدون دیدگاه

شرایط طرح جایگزینی خودروهای فرسوده گروه سایپا اعلام شد + لینک خرداد ۱۴۰۳
شرکت سایپا شرایط پیش فروش سه خودرو را برای متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده اعلام کرد.

پیش‌فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا برای متقاضیان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده از ساعت ۱۰ صبح امروز آغاز شد و تا ۲۶ خرداد ادامه دارد.

متقاضیانی که در بهمن ماه سال ۱۴۰۲ با ثبت نام در این طرح اطلاعاتشان را به ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده ارسال کرده‌اند و پس از درج مشخصات خودروی فرسوده، شرایط مشارکت در این طرح را داشته‌اند، می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند.

در این طرح سایپا خودروهای اطلس، شاهین با گیربکس اتوماتیک و کوییک GXR-L با رینگ آلومینیومی و ترمز ESC عرضه می‌شود و زمان تحویل آن هر سال جاری تعیین شده است.

متقاضیان پس از دریافت پیامک از سوی شرکت خودروساز می‌توانند با رفتن به سایت https://saipa.iranecar.com نوع خودرو را انتخاب، ثبت نام و پیش پرداخت را واریز کنند.

آغاز فرآیند ثبت نام پس از رؤیت و تأیید اقرارنامه امکان پذیر است و حداکثر مهلت تکمیل فرآیند اسقاط و ارائه مدارک و مستندات لازم تا یک ماه قبل از موعد تحویل اعلامی (حداکثر تا پایان شهریور ۱۴۰۳) است و در صورت واریز وجه پیش‌پرداخت و اقدام نکردن برای اسقاط خودرو و اخذ تاییدیه فراجا و ستاد نوسازی در مهلت زمانی یادشده ثبت نام و واریز وجه منتخبان باطل و مبلغ واریزی بدون پرداخت سود مشارکت و سود انصراف به حساب مشتری بازگردانده می‌شود.

اخباراقتصادخودرو
پربازدیدثبت نام خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی