فرصت نهایی استفاده از هدیه دولت به مناسبت عید قربان | دریافت عیدی قربان دولت با کد دستوری زیر

بدون دیدگاه

فرصت نهایی استفاده از هدیه دولت به مناسبت عید قربان | دریافت عیدی قربان دولت با کد دستوری زیر
کارشناس پلیس فتا فراجا به شهروندان توصیه کرد مراقب کلاهبرداری مجرمان سایبری با ترفند دریافت هدیه ۲۰ گیگ اینترنت رایگان ریاست جمهوری باشند.

کارشناس پلیس فتا فراجا از عموم مردم خواست که به هیچ عنوان فریب پیام و پیامک‌هایی که از سر شماره‌های شخصی برای آنها ارسال شده و خواهان نصب برنامه یا کلیک بر روی لینک‌های ارسالی را نخورند و در دام مجرمان سایبری گرفتار نشوند.

رضایی گفت: شهروندان می‌توانند برای دریافت این هدیه با شماره گیری کدهای دستوری همراه اول و رایتل #۶۷۳*۱۰۰* (ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۷۳ مربع) و ایرانسل #۱*۵* (ستاره ۵ ستاره ۱ مربع) اینترنت رایگان را دریافت کنند.

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ۲۰ گیگ اینترنت رایگان در قالب یک بسته ۳۰ روزه برای مردم در نظر گرفته تا بتوانند در سکوها و پیام‌رسان‌های داخلی، اخبار مربوط به انتخابات و نامزدهای موردنظر خود را دنبال کنند.

«عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح (چهارشنبه ۲۳ خرداد) در حاشیه جلسه هیات دولت در حضور خبرنگاران از ارائه ۲۰ گیگ اینترنت رایگان برای دنبال کردن اخبار مربوط به انتخابات خبر داد.

بر اساس این گزارش، امروز پیامکی از سوی اپراتورها شامل کد دستوری برای کلیه کاربران ارسال خواهد شد و هر کاربر در صورت تمایل می‌تواند با شماره‌گیری این کد دستوری از بسته ۲۰ گیگابایتی ترافیک داخلی رایگان (هدیه دولت) برای پیگیری اخبار و مناظرات در پیام‌رسان‌های بومی و شبکه تلوبیون استفاده کنند.

کد دستوری برای کاربران همراه اول و رایتل #۶۷۳*۱۰۰* (ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۷۳ مربع) و برای کاربران ایرانسل #۱*۵* (ستاره ۵ ستاره ۱ مربع) است. کافی است این کد دستوری را با سیمکارت خود شماره‌گیری کنید تا بسته اینترنت ۲۰ گیگ برایتان فعال شود.

اخباراقتصاد
پربازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی