فوری/ مرتضی پورعلی‌گنجی به پرسپولیس پیوست

1 دیدگاه

فوری/ مرتضی پورعلی‌گنجی به پرسپولیس پیوست
باشگاه پرسپولیس طی روز‌های آینده برای تمدید قرارداد با مرتضی پورعلی‌گنجی مذاکره خواهد کرد.طبق خبرهای رسیده قرارداد مرتضی پورعلی‌گنجی در پرسپولیس تمدید خواهد شد و او در این تیم میماند.

باشگاه پرسپولیس در طول چند روز گذشته در اولین قدم برای تمدید قرارداد بازیکنان، با چند بازیکن شاخص این تیم برای فصل آینده و تمدید قرارداد به توافق رسیده است.

مهدی ترابی، مرتضی پورعلی‌گنجی، دانیال اسماعیلی‌فر و سروش رفیعی چهار بازیکنی هستند که باشگاه پرسپولیس در چند روز گذشته با آن‌ها مذاکره کرده و توافقات اولیه نیز برای تمدید قرارداد انجام شده است.

علاوه بر این بازیکنان، قرار است رضا درویش به‌زودی مذاکره با وحید امیری را نیز برای تمدید قرارداد آغاز کند.

شنیده می‌شود باشگاه پرسپولیس براساس لیست اوسمار ویرا مذاکراتی را برای جذب سجاد آقایی‌پور از استقلال خوزستان و مهدی لیموچی از آلومینیوم اراک داشته است، اما با توجه به جدایی اوسمار، فعلاً تمرکز سرخپوشان روی جذب سرمربی جدید است تا پس از آن مذاکرات با گزینه‌های جدید را ادامه دهند.

منبع: تسنیم

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس

1 دیدگاه. Leave new

  • اول که امیری از ترابی و سروش سرحال تربود.اسماعیلی هم این اواخر داشت خراب میکرد. از طرفی اینا که خرید بازیکن جدید رو لغو کردن مربی جدید از کجا شناخت داشته باشه رو بازیکنایی مثل لیموچی و بقیه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی