پرسپولیس به حق قهرمان شد ؛ اورنوف را باید فصل بعد هم دید

بدون دیدگاه

پرسپولیس به حق قهرمان شد ؛ اورنوف را باید فصل بعد هم دید
مهاجم گلزن تیم فوتبال ملوان می‌گوید اگر اشتباهات داوری نبود این تیم جایگاه خیلی بهتری در جدول داشت و تا زمانی که زیرساخت‌های سیستم کمک داور ویدیویی در کشور فراهم نشود نمی‌توان از آن استفاده کرد.

علی‌اصغر درویش: تیم فوتبال ملوان در فصلی که گذشت نمایش قابل قبولی در لیگ برتر داشت و انزلی‌چی‌ها با هدایت مهدی تارتار فصل را با ۴۱ امتیاز به پایان رساندند در جایگاه ششم قرار گرفتند. تیم جوان و بدون ادعای ملوان در مقاطع مختلفی از لیگ یقه تیم‌های بزرگی چون پرسپولیس، سپاهان و حتی استقلال را گرفت و حتی به صدر جدول هم نزدیک شده بودند اما به گفته رضا جعفری باتوجه به بودجه‌ای که برای این تیم درنظرگرفته شد جایگاه بسیار خوبی را کسب کردند. جعفری که فصل درخشانی را با ملوان پشت سر گذاشته از شرایط خودش و اتفاقات این فصل با همشهری گفت و گو کرده است.

*پیش‌بینی اول فصل تو درباره جایگاه ملوان تقریبا درست از آب درآمد. فصل چطور بود؟

این فصل هم برای من و هم هم برای ملوان خیلی ویژه بود. ۲ بازی اول فصل را خیلی خوب شروع نکردیم اما به مرور زمان توانستیم نتایجی که حقمان بود را کسب کنیم و از این بابت خیلی خوشحالم.

*فکر می‌کردی ۹ گل بزنی؟

وقتی از همان ابتدای ورودم به ملوان در صحبت با آقای تارتار قرار شد در پست مهاجم بازی ‌کنم چون در پست اصلی خودم قرار گرفتم این عملکرد را نشان دادم و اگر شرایط جور دیگری بود شاید بیشتر هم گل می‌زدم.

*باتوجه به عملکرد درخشانی که در این فصل داشتی پیشنهاد جدیدی برای جدایی داری؟

پیشنهاد ندارم چون هنوز مشمول هستم و یک فصل دیگر در خدمت تیم ملوان هستم.

*انتظار می‌رفت به تیم ملی برسی اما شاید خط حمله شلوغ تیم ملی باعث شد فعلا در لیست قلعه‌نویی نباشی.

با ۹ گل و ۵ پاس گل دومین بازیکن تاثیرگذار لیگ شدم و تمام تلاشم را انجام دادم اما در هرصورت سلیقه کادر فنی تیم ملی است.

*اگر قرار باشد بهترین بازیکن لیگ را انتخاب کنی. دست روی کدام بازیکن می‌گذاری؟

بازیکن کلیدی در این فصل ندیدم که انتخاب کنم. به نظر من ریکادرو آلوز نه به خاطر تعداد پاس گل‌هایش بلکه از لحاظ فنی خیلی خوب بود. اورونوف هم خوب بود اما باید دید سال بعد که این بازیکن آنالیز می‌شود چه امتحانی پس می‌دهد. در کل خارجی‌های این فصل خیلی خوب بودند، یامگا و تورس هم واقعا خوب بازی کردند.

*تارتار هم که خبر از جدایی از ملوان داده است.

ملوان تیمی است که فقط هوادار دارد و از لحاظ بودجه و امکانات شرایط خوبی نداریم. زمین تمرین مناسب نیست و امکانات اولیه خوبی نداریم. اولین چیزی که مربی می‌خواهد آرامش ذهنی است، اینکه زمین تمرین خوبی داشته باشد تا کارهای تاکتیکی خود را پیاده کند و بازیکنانش مصدوم نشوند اما وقتی این امکانات فراهم نشود مربی دلسرد می‌شود.

*جانشین تارتار انتخاب شده است؟

واقعا خبر ندارم و منتظرم از باشگاه تماس بگیرند تا یکی دو هفته دیگر به تمرین بروم.

*ماندن تارتار در ملوان بهتر نبود؟

قطعا بهتر بود ولی تغییر مربی در ایران چیز عجیبی نیست و آقای تارتار در حد توانش زحمت کشید و نتیجه‌ای که گرفته شد فراتر از تصورات بود. این را هم بگویم که مصدوم زیاد دادیم و اشتباهات داوری هم در چند بازی باعث شد نتیجه نگیریم. پرسپولیس به ما گل آفساید زد وگرنه نمی‌توانست، تیم ما را ببرند. بازی با سپاهان نیمه اول عالی بودیم اما در نیمه دوم نمی‌دانم چه اتفاقاتی افتاد و خودشان باورشان نمی‌شد که تیم ملوان را انزلی برده‌اند. از تیم هوادار را در دقیقه ۴ گل خوردیم و ۹۰ دقیقه فشار آوردیم و اگر گل اول را ما زده بودیم با اختلاف این تیم را می‌بردیم. استقلال خوزستان را برده بودیم اما سر اشتباهات داوری از این تیک گل خوردیم. بازی با مس رفسنجان قبل از گل این تیم در نیمه اول روی من پنالتی شد و همه کارشناسان هم تایید کردند اما این اتفاق نیفتاد. اگر این مشکلات نبود می‌توانستیم به رده‌های بالاتر هم در جدول برسیم.

*وار بیاید مشکلات حل می‌شود؟

کدام وار؟ وقتی زیرساخت‌های سیستم کمک‌ داور ویدیویی را نداریم چگونه استفاده شود.

*سوال جنجالی این روزها؛ قهرمانی حق پرسپولیس بود؟

بدون شک قهرمانی حق پرسپولیس بود. این تیم در نیم‌فصل دوم نمایش بهتری داشت. البته سپاهان از اول فصل مدعی بود ولی حاشیه‌های این تیم باعث شد که از کورس جا بماند.

اخبارورزش
پربازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی