خبر بد برای متقاضیان پژو پارس/ خریداران پژو پارس بلاتکلیف شدند

بدون دیدگاه

خبر بد برای متقاضیان پژو پارس/ خریداران پژو پارس بلاتکلیف شدند
توقف تولید پژو پارس قطعی است و از اول تیر اجرایی می شود. بر اساس آنچه سازمان استاندارد کشور تایید می کند، توقف تولید پژو پارس قطعی است و با پایان خرداد باید با این سدان کهنه کار خداحافظی کرد.

پژو پارس یا همان فیس لیفت پژو ۴۰۵ در اواخر دهه ۷۰ توسط ایران خودرو معرفی شد و سال ها مهمان جاده های کشور بود. این خودرو پس از سال ها قرار بود سال گذشته به ایستگاه توقف تولید برسد و سورن پلاس XU۷P به عنوان جانشین این محصول معرفی شد. اواخر سال گذشته سازمان ملی استاندارد مجوز تولید این محصول را تا آخر خرداد ۱۴۰۳ تمدید کرد تا خداحافظی با این سدان کهنه کار و محبوب ایران خودرو با تاخیر انجام شود. اما حالا بر اساس آخرین مجوز استاندارد و اظهارات قبلی مدیران این مجموعه، توقف تولید پژو پارس قطعی است و در پایان خرداد (آخر هفته جاری) باید با این محصول خداحافظی کنیم. توجه داشته باشید که در سال های اخیر انتقاد های زیادی به قدیمی بودن پلتفرم و ایمنی نه چندان بالای این سدان وارد بود و همین باعث حذف پارس از سبد محصولات ایران خودرو شد.

فریب دلالان را نخورید!

پارس در تیراژ بالا در سامانه یکپارچه به عرضه رسید و مشتریان زیادی این خودرو را برای خرید انتخاب کرده بودند. اگرچه خرید و فروش اولویت های این سامانه عملا غیر قانونی است اما از سال گذشته تعداد زیادی از دلالان حواله های این خودرو را به خرید و فروش رسانده اند. اختلاف قیمت بسیار زیاد قیمت قبلی کارخانه و بازار باعث شد تا با اعلام قیمت جدید پارس بسیاری از همین دلالان ناراضی باشند در حالی که عرضه این خودرو با قیمت قدیمی با توجه به شرایط روز بازار اصلا منطقی نبود. اما حالا با وجود اینکه بارها اعلام شد که پارس در پایان خرداد به توقف تولید می رسد، بسیاری از دلالان حواله های این خودرو را با بیان اینکه تولید این محصول ادامه دارد خرید و فروش می کنند. این در حالی است که مجوز تولید سدان پارس عملا قابل تمدید نیست و مردم نباید فریب این دلالان را بخورند.

اخباراقتصاد
پربازدیدثبت نام خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی