نتایج مرحله کتبی آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌ بخشی وزارت آموزش و پرورش اعلام شد + لینک مشاهده نتایج آزمون استخدامی

بدون دیدگاه

نتایج مرحله کتبی آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌ بخشی وزارت آموزش و پرورش اعلام شد + لینک مشاهده نتایج آزمون استخدامی

آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی آموزش و پرورش شامل مربی تربیت‌بدنی و سلامت، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی امور تربیتی و سبک زندگی و مشاور، ۱۴ اردیبهشت۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار شد. این آزمون توسط جهاد دانشگاهی با حضور ۴۰۷ هزار داوطلب برگزار شد و مقرر شده است بیش از ۱۹ هزار نفر در چهار رشته شغلی مربی تربیت‌بدنی و سلامت، مربی امور تربیتی و مشاوره، مربی امور تربیتی و سبک زندگی و مشاور در این آزمون پذیرفته شوند.

نتایج مرحله کتبی آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌ بخشی وزارت آموزش و پرورش اعلام شد

پیش از این ستاد اجرایی سنجش و ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی مشاغل کیفیت بخشی، طی اطلاعیه‌های جداگانه‌ای مراحل سنجش و ارزیابی تکمیلی و آزمون عملی آزمون مشاغل کیفیت بخشی آموزش و پرورش را اعلام کرده بود.

الف) مراحل سنجش و ارزیابی تکمیلی

ضمـن آرزوی موفقیـت بـرای داوطلبیـن شرکت‌کننده در آزمون مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آمـوزش و پرورش سـال ۱۴۰۳، شایسـته اسـت داوطلبانی که در ردیـف سـه برابر ظرفیت رشـته شـغل‌های معرفی شـده قـرار بگیرنـد مطابـق اطلاعیه‌هـای بعدی جهت انجام مراحل ارزیابی تکمیلی مطابق مراحل زیر بـه مراکزی که اطلاع‌رسـانی خواهـد شد مراجعـه کنند.

مراحل سنجش و ارزیابی تکمیلی:

بررسی مدارک، مستندات ثبت نامی خوداظهاری داوطلب و بررسی شرایط احراز آزمون
بررسی سوابق و فعالیت‌های علمی، آموزشی، جهادی و پژوهشی
انجام معاینات پزشکی و بررسی ویژگیهای جسمانی و روانی
آزمون کتبی هماهنگ
حضور در مراکز ارزیابی
مصاحبه عمومی گزینش

آزمون عملی تربیت‌بدنی و مهارت کمک‌های اولیه ویژه رشته شغل‌های مربی تربیت‌بدنی و سلامت و مربی امور تربیتی و سبک زندگی

لینک مشاهده نتایج آزمون استخدامی

نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش ویژه مشاغل کیفیت بخشی در سایت مرکز جهاد دانشگاهی به آدرس https://hrtc.ir/exam/66/page اعلام شد.

داوطلبان برای اطلاع از نتایج این آزمون می‌توانند با وارد کردن کد رهگیری و کد ملی خود در سایت مرکز آزمون نتایج را مشاهده کنند.

گفتنی است، آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش صبح جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ با حضور بیش از ۴۰۶ هزار داوطلب به صورت همزمان در ۳۱ استان و ۱۵۴ شهر، ۸۰۲ حوزه و ۱۰۷۷ زیرحوزه در سراسر کشور توسط جهاددانشگاهی برگزار شد.

پیش از این معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی با اشاره به فرآیند برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط مرکز آزمون جهاددانشگاهی گفت: در واقع جهاددانشگاهی آزمون کتبی را برگزار می‌کند و مابقی مراحل مصاحبه، گزینش و اعمال امتیازات پیش بینی شده بر عهده وزارت آموزش و پرورش است.

دکتر محمد محسن غفوریان با بیان اینکه مرکز آزمون جهاددانشگاهی بر اساس سفارش و درخواست دستگاه متقاضی، فرآیند آزمون استخدامی را طراحی و اجرا می‌کند گفت: در آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش نیز که با حضور بیش از ۴۰۶ هزار داوطلب به صورت همزمان در ۳۱ استان و ۱۵۴ شهر، ۸۰۲ حوزه و ۱۰۷۷ زیرحوزه در سراسر کشور برگزار شد اسامی چند برابر ظرفیت آزمون کتبی از طریق مرکز آزمون جهاددانشگاهی اعلام خواهد شد.

وی افزود: در ادامه وزارت آموزش و پرورش علاوه بر امتیازاتی که افراد در آزمون کسب می‌کنند، فرآیند‌هایی را برای گزینش و ارزیابی نیرو‌ها دارد که پس از انجام مراحل ذکر شده نتیجه نهایی به مرکز آزمون اعلام و اطلاع رسانی می‌شود.

دکتر غفوریان با اشاره به اینکه در واقع جهاددانشگاهی فقط بخشی از فرآیند آزمون را برگزار می‌کند و مابقی از طریق دستگاه متقاضی، که در این آزمون وزارت آموزش و پرورش است انجام خواهد شد.

معاون آموزش و کارآفرینی جهاددانشگاهی ادامه داد: مسئولان وزارت آموزش و پرورش نیز در تلاشند تا برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای باشد که پذیرفته شدگان قبل از آغاز سال تحصیلی جدید در مهر ماه معرفی و مشغول به کار شوند.

اخبارجامعه
پربازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی