فوری/ اهدا بسته معیشتی ماهانه به همه مردم | شرایط جدید دریافت بسته معیشتی ماهانه

بدون دیدگاه

فوری/ اهدا بسته معیشتی ماهانه به همه مردم | شرایط جدید دریافت بسته معیشتی ماهانه
۱۰۰ درصد مردم بیمه خواهند شد و ۷۰ درصد مردم بیمه تکمیلی می‌شوند و ۴۰ درصد مردم درمان رایگان خواهند گرفت.

درمان بیماران صعب‌العلاج رایگان خواهد شد و برای اقشار خاص هم درمان را رایگان خواهیم کرد. منابع این موضوع هم دیده شده است و همه آن مهیا است. ۷۰ درصد مردم بسته‌های معیشتی دریافت خواهند کرد تا سر گرسنه زمین نگذارند. سفره مردم کوچک‌تر شده است و باید این موضوع را اصلاح کنیم.

این اقلام شامل برنج، چای، ماکارانی، رب روغن است که ارزش هر بسته یک‌میلیون تومان است.

این کمک مومنانه سومین بسته‌های معیشتی است که به همت گروه جهادی خادمیاران گلستان شهدا‌ی ناحیه امام رضا علیه السلام تهیه شده است.

مهدی زارعی در جمع خبرنگاران افزود: ابتدای خردادماه امسال ‬با همکاری مردم نیکوکار بندرعباس مبلغ هفت میلیارد و ۱۷۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال زکات مستحبی و زکات واجب پرداخت شده که در قالب ٩٢۶ بسته معیشتی و مواد غذایی به خانواده های نیازمند تحت حمایت این نهاد اهدا شده است.

‫وی اضافه کرد: از مجموع زکات پرداخت شده توسط مردم نیک اندیش بندرعباس، مبلغ ۶ میلیارد و ۱۹ میلیون ریال زکات مستحبی است که به صورت ۴۶٣ بسته معیشتی شامل اقلام ‬برنج(١٠کیلوگرم)، روغن مایع، ماکارانی(۲بسته)، سویا، رب گوجه فرنگی، حبوبات (سه بسته)، چای و قند، به خانواده های نیازمند تحت حمایت کمیته امداد اهدا شده است.

وی ادامه داد: مبلغ یک میلیارد و ۱۵۷ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال آن نیز زکات واجب بوده که در قالب تعداد ۴۶٣ بسته سه کیلویی خرما و هر کدام به ارزش ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به خانواده های نیازمند اهدا شده است.
‫رییس کمیته امداد منطقه سه بندرعباس ضمن قدردانی از زکات پردازان و مردم نیکوکار بندرعباس، تصریح کرد: فرهنگ سازی زکات توسط ائمه جمعه و استفاده از ظرفیت مبلغان و عاملان زکات و شفاف سازی برای عموم مردم در مورد نوع و محل مصرف زکات که همیشه در راستای محرومیت زدایی، رفع فقر و برطرف نمودن نیازهای ضروری محرومان هزینه شده است، می تواند نقش مؤثری در افزایش اعتماد عمومی و تمایل خیران و آحاد مختلف جامعه برای پرداخت زکات مستحبی و واجب داشته باشد.‬

‫این مقام مسئول خاطرنشان کرد: همه مردم می توانند با مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد و یا با شماره گیری کد دستوری #٠٧۶*٨٨٧٧* و اهدا کمک های نقدی و غیرنقدی خود در رفع مشکلات اقشار نیازمند جامعه مشارکت کنند.

رئیس کمیته امداد قشم گفت: هم زمان با سالروز ارتحال امام خمینی (ره)، تعداد ٧٠ بسته معیشتی به خانواده های ایتام نیازمند تحت حمایت کمیته امداد اهدا شد.

رضا تارک رئیس کمیته امداد جزیره قشم ‬ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای انقلاب و تسلیت به مناسبت ایام رحلت جانگداز رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ١۵ خرداد، ‫در این خصوص گفت: ‬هم زمان با سالروز ارتحال امام خمینی (ره)، به نیابت از شهدای خدمت و در راستای عمل به فرمایشات امام راحل مبنی بر تکریم و رسیدگی به امور ایتام و مستضعفین، در اقدامی خداپسندانه با همکاری خیرین نیک اندیش قشم، تعداد ٧٠ بسته معیشتی به خانواده های ایتام نیازمند تحت حمایت کمیته امداد اهدا شد.

تارک، ارزش هر بسته معیشتی را یک میلیون تومان عنوان کرد و افزود: این بسته‌های معیشتی اهدایی شامل اقلامی نظیر برنج، گوشت، روغن، رب گوجه فرنگی و ماکارونی بوده که برای تهیه این تعداد بسته بیش از ٧٠ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.‬

‫رئیس کمیته امداد قشم ادامه داد: همچنین در روز ١۴ خرداد ماه امسال برنامه ها و فعالیت های فرهنگی و مذهبی برای مددجویان این نهاد، نظیر : ‬غبار روبی قبور مطهر شهدای انقلاب اسلامی و تجدید میثاق با ایشان، جزء خوانی قرآن کریم به نیابت از امام راحل و شهدای خدمت، حضور بانوان تحت پوشش در همایش بانوان انقلابی هیئت رزمندگان اسلام شهرستان قشم، برگزاری جلسات بصیرتی جهاد تبیین با محوریت زندگانی الهی و سیاسی امام امت ویژه مددجویان تحت حمایت و دیدار و دلجویی و تقدیم هدایایی به خانواده های ایتام نیازمند، انجام شد.

‫وی، در پایان ضمن قدردانی از همراهی و مشارکت مردم شریف و خیرین معزز ، گفت: امام خمینی(ره) همواره در سخنانشان به خدمت خالصانه و خاضعانه برای رفع مشکلات ایتام و نیازمندان و تکریم این عزیزان سفارش می کردند و مستضعفین و پابرهنگان را صاحبان اصلی انقلاب می دانستند و ما نیز با تأسی آن امام عزیز موظف به ادامه راه ایشان و عملیاتی کردن توصیه های ایشان و کمک به برقراری عدالت در ایران اسلامی هستیم.‬

اخباراقتصاد
پربازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی