فوری/ اطلاعیه مهم آموزش و پرورش برای فرهنگیان و معلمان

بدون دیدگاه

فوری/ اطلاعیه مهم آموزش و پرورش برای فرهنگیان و معلمان
فرهنگیان پس از پایان امتحانات خردادماه می‌توانند به صورت حضوری و غیرحضوری برای ثبت‌نام اقامت در مراکز رفاهی اقدام کنند
مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه امسال هم امکان اسکان فرهنگیان و خانوراده‌های درجه یک آنان در مراکز رفاهی برای تعطیلات تابستان فراهم است، گفت: دستورالعمل این طرح به ادارات کل برای انجام تمهیدات لازم ابلاغ شده و امسال طرح تابستانه با شعار «کرم نما و فرودآ که خانه خانه توست» آغاز خواهد شد.

مهدی نیک‌فر با بیان اینکه برای انجام این طرح ۴۲۴ مرکز اقامت رفاهی یا خانه‌های معلم به همراه حدود ۲۵۰۰ مدرسه در نظر گرفته شده است ادامه داد: تقریبا حدود ۷ هزار نفر همکار فرهنگی به عنوان عوامل اجرایی آماده پذیرایی از مسافران تابستانه هستند.

نیک‌فر ثبت‌نام طرح اسکان تابستانه را به شکل حضوری و غیرحضوری اعلام کرد و گفت: در ثبت‌نام غیرحضوری همکاران فرهنگی می‌توانند با مراجعه به سامانه Eskan.medu.ir و از طریق درگاه خدمات الکترونیک دولت یا درگاه سها از طریق گوشی همراه یا از طریق رایانه با مراجعه به سایت مد نظر بعد از احراز هویت، کار ثبت‌نام را انجام و از روی موقعیت نسبت به رزرو اتاق با درجه مشخص اقدام کنند.

وی با بیان اینکه متقاضیان با مراجعه به ستادها یا پایگاه‌های اسکان می‌توانند نسبت به ثبت‌نام حضوری درخواست خود اقدام کنند افزود: رویکرد ما توسعه ثبت‌نام‌های غیرحضوری و به شکل رزرواسیون است.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه طرح اسکان تابستانه فرهنگیان در اصل برای همکاران فرهنگی و خانواده درجه یک یعنی پدر، مادر، خواهر، برادر و فرزندان در نظر گرفته شده است عنوان کرد: فرهنگیان شاغل و بازنشسته اعم از رسمی، پیمانی و قراردادی حتی همکاران مدارس غیردولتی و همکاران معزز کانون‌های پرورش فکری که امکان احراز هویت در سامانه را داشته باشند امکان استفاده از طرح را دارند.

نیک‌فر با بیان اینکه در صورتی که ظرفیت اضافه به وجود بیاد امکان خدمات‌دهی به اقشار دیگر جامعه اعم از کارکنان لشکری و کشوری و افراد عادی با اولویت خانواده‌های شهدا و جانبازان وجود دارد اظهار کرد: برای اجرای طرح حمایت از خانواده، آنهایی که در سال گذشته ازدواج کرده یا صاحب فرزند شده‌اند با اولویت، در طرح ثبت‌نام می‌شوند.

اخباراقتصاد
پربازدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی