یارانه بگیران بخوانند ؛ جزییات از یارانه معیشتی و کالابرگ خرداد

بدون دیدگاه

یارانه بگیران بخوانند ؛ جزییات از یارانه معیشتی و کالابرگ خرداد
​دهک بندی یارانه با کد ملی؛ بصورت غیر حضوری انجام می شود و متقاضیان دریافت یارانه برای آگاهی از دهک بندی خانوار می توانند از طریق کد ملی اقدام به یافتن دهک بندی خانوار خود کنند.

یارانه خرداد برای سه دهک اول واریز شده و بریا ۶ دهک بعدی نیز جمعه واریز می شود

یارانه نقدی از سال گذشته برای دهک های اول تا سوم ۴۰۰ هزار تومان و برای دهک های چهارم تا نهم ۳۰۰ هزار تومان بوده و این رقم دستخوش تغییر نشده است.

یارانه نقدی از سال گذشته برای دهک های اول تا سوم ۴۰۰ هزار تومان و برای دهک های چهارم تا نهم ۳۰۰ هزار تومان بوده و این رقم دستخوش تغییر نشده است. در دو ماه اخیر همراه با یارانه نقدی یک یارانه مضاعف که مخصوص خرید کالا است نیز برای مشمولان واریز می شود.

پیرو اطلاعیه قبلی سازمان هدفمندی یارانه ها در مورد نحوه پرداخت یارانه کمک معیشتی و تغییرات در زمان پرداخت، یارانه دهک اول تا سوم ۲۵ هرماه و یارانه دهک چهارم تا نهم ۳۰ هرماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود .بر همین اساس، در صورتی که سرپرستان خانوار جز دهک‌های اول تا سوم هستند، مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به‌ازای هر نفر و ۳۰۰ هزار تومان برای سایر دهک‌ها به حساب آنان واریز خواهد شد.

یارانه نقدی از سال گذشته برای دهک های اول تا سوم ۴۰۰ هزار تومان و برای دهک های چهارم تا نهم ۳۰۰ هزار تومان بوده است.

طبق قانون بودجه ۱۴۰۲ بند (د) تبصره ۱۷ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مکلف است هر شش ماه یک بار دهک درآمدی خانوارها را به‌روزرسانی کند و براساس رفتار مالی افراد و شاخص‌های مختلف رفاهی تغییرات حاصل می‌شود.

اخباراقتصاد
پربازدیدیارانه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی