خرید انواع ضد آفتاب های خارجی اورجینال از فروشگاه شیمن شاپ

خرید انواع ضد آفتاب های خارجی اورجینال از فروشگاه شیمن شاپ

استفاده از ضدآفتاب بهترین روش برای جلوگیری از آسیب‌های پوستی ناشی از اشعه مضر خورشید است. انتخاب یک کرم ضد آفتاب مناسب می‌تواند هم از پوست محافظت کند و هم سلامت آن را تضمین نماید؛ بنابراین هنگام خرید کرم ضد آفتاب خارجی باید نکاتی را در نظر گرفت. یکی از مهم‌ترین نکات خرید از فروشگاه‌های معتبر است. ما خرید انواع ضد آفتاب های خارجی اورجینال از فروشگاه شیمن شاپ را توصیه می‌‌کنیم.

چرا باید ضد آفتاب بزنیم؟

بسیاری از مشکلات پوستی، مانند لکه‌های تیره و حساسیت‌ها، ناشی از تابش آفتاب هستند. برخلاف باورهای قدیمی که آفتاب را درمان همه مشکلات می‌دانستند، پیشرفت علم و تکنولوژی نشان داده است که آفتاب می‌تواند به بدن انسان، از جمله پوست و مو، آسیب برساند.

برای حفاظت و مراقبت از پوست، استفاده از ضد آفتاب، چه بی‌رنگ و چه رنگی، بسیار ضروری است. همه افراد، از کودکان تا بزرگسالان، باید از ضد آفتاب استفاده کنند، زیرا نور خورشید علاوه بر ایجاد لکه و حساسیت، باعث پیری زودرس نیز می‌شود. برای کودکان، خرید ضد آفتاب خارجی بی رنگ توصیه می‌شود.

برخی مقالات معتبر نشان داده‌اند که اشعه خورشید حتی می‌توانند باعث سرطان پوست شوند. امروزه اکثر مردم از این اطلاعات آگاه هستند و از محصولات ضد آفتاب استفاده می‌کنند، اما برخی افراد هنوز نمی‌دانند که از چه نوع ضد آفتابی باید استفاده کنند تا بهترین نتیجه را بگیرند. برای انتخاب بهترین ضد آفتاب، باید به نوع پوست، رنگی یا بی‌رنگ بودن ضد آفتاب و قیمت آن توجه کنید تا بهترین خرید را انجام دهید و نتیجه مطلوبی بگیرید.

فاکتورهای مهم برای انتخاب و خرید ضد آفتاب مناسب

برخی از فاکتورهای مهم برای انتخاب و خرید یک ضد آفتاب مناسب عبارتند از:

SPF مناسب برای محافظت در برابر نور خورشید

محافظت در برابر اشعه‌ ماوراءبنفش

بی‌رنگ یا رنگی بودن محصول بر اساس سلیقه شما

مناسب بودن برای نوع پوست شما یا پوست حساس دور چشم

نکات مهم هنگام خرید انواع ضد آفتاب های خارجی اورجینال از فروشگاه شیمن شاپ

هنگام خرید انواع ضد آفتاب های خارجی اورجینال از فروشگاه شیمن شاپ باید نکاتی را در نظر بگیرید که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم.

میزان SPF در کرم ضد آفتاب

SPF یک عامل محافظتی در کرم‌های ضد آفتاب است که میزان تاثیرگذاری این محصولات در برابر تابش‌های خورشید را نشان می‌دهد. این عامل با اعدادی مانند 15، 30، 50، 60 و غیره روی ضد آفتاب درج می‌شود و با افزایش مقدار آن، قدرت محافظتی کرم در برابر اشعه فرابنفش بیشتر می‌شود. کرم ضد آفتاب با حداقل SPF 30 می‌تواند حدود 97 درصد از اشعه UVB را از پوست دفع کند. هنگام خرید انواع ضد آفتاب های خارجی اورجینال از فروشگاه شیمن شاپ، به SPF محصولات توجه کنید.

کرم ضد آفتاب با خاصیت ضد آب

یکی دیگر از نکاتی که هنگام خرید انواع ضد آفتاب های خارجی اورجینال از فروشگاه شیمن شاپ باید به آن توجه کنید، خاصیت ضد آب بودن است. این نوع ضد آفتاب در شرایطی مانند ورزش‌های آبی یا فعالیت‌های ورزشی روی پوست کاربرد دارد، زیرا هنگام تماس با آب پاک نمی‌شود و از پوست محافظت می‌کند. البته همه ما نیاز به چنین ضد آفتابی نداریم، اما اگر ورزش سنگین می‌کنید، این نوع کرم برایتان بهتر است.

خرید ضدآفتاب بر اساس پوست

یکی از مهم‌ترین مسائلی که هنگام خرید ضد آفتاب خارجی باید مدنظر قرار دهید، نوع پوستتان است. هر نوع پوست به ضد آفتاب مخصوص خود نیاز دارد؛ برای مثال، اگر پوست چربی دارید، باید کرم ضد آفتاب مخصوص پوست چرب که فاقد چربی و بر پایه آب است را انتخاب کنید. افراد با پوست خشک نیاز به ضد آفتاب‌هایی با پایه روغنی و خاصیت مرطوب‌کنندگی دارند. همچنین برای پوست‌های حساس، استفاده از ضد آفتاب‌های معدنی حاوی دی‌اکسید تیتانیوم یا زینک اکساید و فاقد عطر توصیه می‌شود.

توجه به رده سنی در انتخاب ضد آفتاب

نکته دیگری که هنگام خرید انواع ضد آفتاب های خارجی اورجینال از فروشگاه شیمن شاپ باید مدنظر قرار دهید این است که کرم را با توجه به سنتان انتخاب کنید. به‌عنوان‌مثال، پوست کودکان حساس‌تر است و استفاده از ضد آفتاب‌هایی با ترکیبات طبیعی‌تر و فاقد عطر برای آن‌ها توصیه می‌شود؛ اما بزرگسالان به کرم‌هایی نیاز دارند که ضد چروک هم باشند.

خرید ضد آفتاب بر اساس ترکیبات

ترکیبات موجود در ضد آفتاب نشان می‌دهند که چه تاثیری روی پوست دارد. از مهم‌ترین این ترکیبات می‌توان به فیلترهای UV-A و UV-B، آنتی‌اکسیدان‌ها، مرطوب‌کننده‌ها، آلوئه‌ورا و چای سبز اشاره کرد.

خرید ضد آفتاب بر اساس ترکیبات

خرید ضد آفتاب‌های رنگی از شیمن شاپ

این نوع کرم‌های ضد‌آفتاب در طیف رنگی مختلفی عرضه می‌شوند و شما باید با توجه به رنگ و نوع پوستتان، ضد آفتاب مناسب خود را پیدا کنید. این ضد آفتاب‌ها معمولا در رنگ‌های روشن، نرمال، برنزه یا بژ موجود هستند که هرکدام برای یک نوع رنگ پوست مناسب است.

پیشنهاد می‌کنیم قبل از نهایی کردن خرید انواع ضد آفتاب های خارجی اورجینال از فروشگاه شیمن شاپ، نوع پوست خود را با محصول مطابقت دهید، زیرا برخی از آن‌ها مخصوص پوست چرب، برخی مخصوص پوست‌های خشک و برخی دیگر مخصوص پوست‌های مختلط تولید می‌شوند.

برخی از افراد به دلیل وجود لک روی پوستشان، کرم‌های ضد آفتاب رنگی را ترجیح می‌دهند تا درحدامکان لک‌های صورتشان را بپوشانند. بهترین انتخاب برای این افراد، خرید ضد آفتاب ضد لک خارجی است.

خرید ضد آفتاب بی‌رنگ از شیمن شاپ

یکی از پرفروش‌ترین کرم‌های ضد آفتاب در جهان، ضد آفتاب بی‌رنگ است. این ضد آفتاب به دلیل سادگی و بی‌رنگ بودنش، انتخاب اول بانوان و آقایانی است که نمی‌خواهند ردی از کرم روی پوستشان باقی بماند. هنگام خرید، کرم‌های ضد آفتاب بی‌رنگ حتما به نوع محصول، نوع پوست و کیفیت آن توجه کنید. برندهایی مانند بایودرما، ایزدین و فارماسی ضد آفتاب‌های بی‌رنگ خوبی را ارائه می‌دهند.

جمع‌بندی

استفاده از ضد آفتاب، بهترین روش برای جلوگیری از آسیب‌های پوستی ناشی از اشعه مضر خورشید است. برای خرید انواع ضد آفتاب های خارجی اورجینال از فروشگاه شیمن شاپ باید به نوع پوست خود و فعالیت‌های روزمره خود توجه کنید. در فروشگاه شیمن شاپ، محصولات برندهای مختلفی از جمله بایودرما، فارماسی، ایزدین و بسیاری دیگر از برندهای معتبر دنیا موجود هستند.

مد و زیباییسلامت

آخرین اخبار

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی