اگر به دنبال لاغری با اسلیو معده هستید می توانید به دکتر فربد امامی اعتماد کنید!

جراحی اسلیو معده با دکتر فربد امامی

برای دستیابی به کاهش وزن و لاغری با اسلیو معده با دکتر فربد امامی باید واجد شرایط انجام این جراحی باشید. چه معیارهایی برای شناسایی بیماران کاندید جهت انجام اسلیو معده وجود دارد؟ شاخص توده بدنی BMI، ابتلا به سندرم متابولیک و داشتن الزامات روانشناختی و سبک زندگی از مهم ترین معیارها هستند. آیا همه بیمارانی که به دکتر فربد امامی یگانه مراجعه می کنند، تحت عمل جراحی قرار می گیرند؟ برای پاسخ به پرسش های خود درباره معیارهای انتخاب بیماران برای انجام جراحی اسلیو معده تا پایان مطلب ما را همراهی کنید.

قدم اول، مراجعه به فلوشیپ جراحی های چاقی

دستورالعمل های عمومی برای لاغری از طریق اسلیو معده با دکتر فربد امامی بر اساس شاخص توده بدنی (BMI) بیمار تعریف می شوند. بیمارانی که برای تجربه جراحی اسلیو معده با دکتر فربد امامی ، به مطب ایشان مراجعه می کنند، ابتدا تحت بررسی های دقیق پزشکی قرار می گیرند. وضعیت سلامت بیمار و سوابق کاهش وزن او توسط دکتر امامی و تیم همراه ارزیابی می شود. جراحی اسلیو معده برای همه بیماران تجویز نمی شود، اما اگر بیمار واجد شرایط باشد، تحت عمل جراحی قرار خواهد گرفت. اگر تکنیک جراحی چاقی به درستی انتخاب نشود، بیمار به نتایج دلخواه دست نخواهد یافت.

شاخص توده بدنی BMI در افراد واجد شرایط اسلیو معده با دکتر فربد امامی

برای تجربه لاغری با اسلیو معده با دکتر فربد امامی، باید شاخص توده بدنی BMI مناسبی داشته باشید. تنها این گروه از بیماران می توانند تحت عمل جراحی اسلیو معده با دکتر فربد امامی قرار گیرند:

  • افراد حجیم خوار با 40> BMI>35،
  • افراد مبتلا به بیماری های سندرم متابولیک، دیابت، کبد چرب، آپنه انسدادی و غیره و دارای 35> BMI>30.

هرچند شاخص توده بدنی، تصویر درستی از تجمع چربی ها در بدن ارائه نمی دهد و نمی تواند میان توده های عضلانی، چربی و بافت استخوانی تفاوتی قائل شود، اما بهترین شاخص برای تعیین محدوده اضافه وزن است. در سراسر جهان از این شاخص به عنوان استانداردی برای تعیین میزان اضافه وزن استفاده می شود.

دکتر فربد امامی

سندرم متابولیک در افراد واجد شرایط اسلیو معده با دکتر فربد امامی

افراد چاق مبتلا به سندرم متابولیک نیز لذت لاغری با اسلیو معده با دکتر فربد امامی را تجربه کرده اند. سندرم متابولیک ترکیبی از بیماری های دیابت، فشار خون بالا و چاقی بوده و اغلب با جراحی های چاقی بهبود می یابد. این سندرم، بیماران را در شرایطی قرار می دهد که رگ های خونی تحت تأثیر قرار می گیرند. در نتیجه خطر بروز بیماری ها و سکته های قلبی و مغزی در این افراد بیشتر می شود. جراحی اسلیو معده، بهترین راه برای بهبود این شرایط و درمان بیماری های همراه آن است. هزینه اسلیو معده بسته به نرخ ارز، محل انجام جراحی، میزان دستمزد تیم جراحی و غیره متفاوت است.

الزامات روانشناختی و سبک زندگی در افراد واجد شرایط اسلیو معده با دکتر فربد امامی

افرادی که برای لاغری با اسلیو معده با دکتر فربد امامی مشتاق هستند، باید الزامات روانشناختی و فیزیکی لازم را برای انجام این جراحی داشته باشند. در صورت نیاز، بیماران واجد شرایط به متخصص روانشناس ارجاع داده می شوند. در صورتی که بیمار آمادگی لازم روانشناختی برای قبول تغییرات بزرگ در سبک زندگی بعد از جراحی اسلیو را نداشته باشد، رویکرد درمانی با شکست مواجه خواهد شد.

بیماران برای انجام اسلیو معده با دکتر فربد امامی باید حداقل چند ماه سابقه ورزش و رژیم غذایی را در کارنامه کاهش وزن خود داشته باشند. همچنین باید از لحاظ روانشناختی دارای آمادگی روانی کامل برای پذیرش تغییرات اساسی در سبک زندگی خود باشند. در نهایت افراد واجد شرایط باید دید واقع گرایانه ای نسبت به خطرات و مزایای این جراحی داشته باشند و به انجام پیگیری های منظم پزشکی بعد از عمل متعهد شوند.

لاغری با اسلیو معده با دکتر فربد امامی

آیا همه مراجعین دکتر امامی یگانه تحت عمل جراحی اسلیو معده قرار می گیرند؟

حتی اگر تمام معیارهای ذکر شده را دارید، ممکن است کاندید لاغری با اسلیو معده با دکتر فربد امامی نشوید. افرادی که به دنبال یک راه حل سریع یا موقت برای کاهش وزن هستند از لیست افراد کاندید برای انجام اسلیو معده با دکتر فربد امامی حذف می شوند. انجام جراحی اسلیو معده به معنای متوقف کردن تلاش برای کاهش وزن نیست. اگر جراحی اسلیو معده با انجام ورزش و رعایت رژیم غذایی و اصلاح سبک زندگی همراه نشود، موفقیت آمیز نخواهد بود.

حتی اگر به سندرم متابولیک و سایر مشکلات سلامتی مبتلا باشید، در صورتی که بیماری شما کنترل نشده باشد نمی توانید برای لاغری با اسلیو معده با دکتر فربد امامی اقدام کنید. بیماری هایی چون دیابت نوع دو، فشار خون و غیره باید قبل از عمل با دارو و روش های دیگر کنترل شوند تا در خلال جراحی مشکلی ایجاد نکنند.

افرادی که مشکلات روانی حل نشده مانند اسکیزوفرنی، اعتیاد به مصرف الکل و مواد مخدر، مشکلات عاطفی و اختلالات خوردن دارند در لیست انجام اسلیو معده با دکتر فربد امامی قرار نمی گیرند. این موارد، عوامل زمینه ای برای عدم تعهد طولانی مدت به تغییر سبک زندگی بعد از جراحی را ایجاد می کنند. برای موفقیت در مسیر کاهش وزن، بیماران باید وضعیت سلامت روان مناسبی داشته باشند.

خانم هایی که در دو سال پیش رو قصد بارداری دارند یا باردار هستند نیز از لیست لاغری با اسلیو معده با دکتر فربد امامی حذف می شوند. علت اصلی این موضوع، تاثیر جراحی لاغری بر توانایی جذب مواد مغذی و کالری دریافتی مادر و جنین بعد از جراحی اسلیو معده است که می تواند شرایط را برای هر دو خطرناک کند. دکتر فربد امامی یگانه توصیه می کند که انجام این جراحی به بعد از تکمیل دوران شیردهی موکول شود.

وزن مناسب برای انجام اسلیو معده با دکتر فربد امامی

وزن مناسب برای انجام اسلیو معده با دکتر فربد امامی یگانه از طریق قد و شاخص توده بدنی بیمار تخمین زده می شود. در نتیجه، نمی توان وزن مشخصی را به عنوان معیارهای واجد شرایط بودن جراحی اسلیو معده اعلام کرد. آنچه اهمیت دارد این است که جراحی اسلیو معده در افرادی انجام می شود که حداکثر 50 کیلوگرم اضافه وزن دارند. این جراحی در اضافه وزن بالاتر از 50 کیلوگرم، قدرت کمی دارد و بهتر است با جراحی بای پس معده جایگزین شود.

دریافت نوبت مشاوره اسلیو معده با دکتر فربد امامی

جهت دریافت نوبت مشاوره از دکتر فربد امامی یگانه می توانید به سایت رسمی ایشان در فضای مجازی به نشانی https://dremami.org/ مراجعه نمایید. با تکمیل و ارسال فرم دریافت مشاوره، موفق به دریافت نوبت فوری خواهید شد.

انتهای رپورتاژ آگهی/

کسب و کارسلامت
رپورتاژ

آخرین اخبار

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی