متقاضیان عادی این طرح فروش خودرو را از دست ندهند / خودروهای جدید سایپا وارد بازار می شود؟

بدون دیدگاه

متقاضیان عادی این طرح فروش خودرو را از دست ندهند / خودروهای جدید سایپا وارد بازار می شود؟
اکو ایران : سایپا از جدیدترین طرح فروش خود رونمایی کرد.
به گزارش اکو ایران، خودروسازی سایپا از 23 خرداد سال جاری طرح پیش فروش خود را آغاز می کند. نارنجی های جاده مخصوص در این طرح فروش خود به طور مشخص اعلام نکرده اند که قرار است چه محصولاتی را پشت ویترین خود قرار دهند.

خودروسازی سایپا این طرح فروش خود را علاوه بر متقاضیان عادی در دسترس مادران دارای دو فرزند مشمول قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و همچنین صاحبان خودروهای فرسوده قرار می دهد.

پیش بینی می شود خودروساز ساکن کیلومتر 15 جاده مخصوص با توجه به طی کردن مراحل تولید آریا و سهند این دو محصول خود را نیز در سبد محصولاتی عرضه شده در این طرح پیش فروش عرضه کنند.

کوییک، ساینا و اطلس نیز می توانند کاندیدای حضور در طرح پیش فروش نارنجی های جاده مخصوص باشند.

نارنجی های جاده مخصوص علاوه بر اینکه محصولات قابل عرضه را مشخص نکرده اند اعلام نکردند که قرار است چند دستگاه از محصولات خود را طی این طرح پیش فروش روانه بازار کنند. اما به نظر می رسد همانند طرح های فروش پیشین طبق قانون باید 50 درصد عرضه خود را به مشمولان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اختصاص دهند. باقی تیراژ عرضه نیز میان دو دسته دیگر متقاضیان یعنی مشتریان عادی و دارندگان خودروهای فرسوده تقسیم می شوند.

این خودروساز ابتدای سال جاری قصد داشت تا طرح فروش فوق العاده را برای برخی از محصولات خود در دستور کار قرار دهد اما به دلایل نا مشخص از این تصمیم خود منصرف شد.

بررسی ها نشان می دهد انصراف سایپاها از عرضه محصولات خود در قالب فروش فوق العاده بی ارتباط با صادر نشدن مجوز افزایش قیمت کارخانه ای محصولات خودروسازان از سوی سیاست گذار خودرویی نباشد.

اجرای این طرح فروش از سوی خودروسازی سایپا می تواند روی قیمت های بازاری محصولات این خودروسازی تاثیر گذاشته و نمودار قیمتی آنها را نزولی کند.

طرح پیش فروش سایپا ازساعت 10 صبح روز 23 خرداد 1403 (چهارشنبه) تا زمان تکمیل ظرفیت از مسیر سامانه فروش اینترنتی سایپا در دسترس متقاضیان قرار خواهد داشت.

اخباراقتصادخودرو
پربازدیدثبت نام خودرو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی