خبر خوش درباره وام / وام فوری 200 میلیون تومانی با اقساط کم + بازپرداخت طولانی مدت برای همه

خبر خوش درباره وام / وام فوری 200 میلیون تومانی با اقساط کم + بازپرداخت طولانی مدت برای همه

آخرین خبر از دریافت وام فوری را در ادامه بخوانید.

موسسه اعتباری نور یکی از موسسات پولی و بانکی ایران است که به منظور افزایش رضایت خاطر مشتریان خود طرح تسهیلاتی به نام «صدف نور» را تدارک دیده است. این وام 200 میلیون تومانی با سود 23 درصد ارائه می‌شود.

افرادی که در یکی از شعب موسسه اعتباری نور حساب قرض الحسنه داشته و مایل به دریافت وام 200 میلیون تومانی این مجموعه هستند باید دو ضامن رسمی مورد تایید این مجموعه داشته باشند. گذشته از داشتن ضامن رسمی، لازم است به مدت دو ماه از خواب سپرده فرد گذشته باشد تا بتواند وام مذکور را دریافت کند. سود این وام مطابق آخرین مصوبه بانک مرکزی 23 درصد بوده و امکان بازپرداخت آن طی 24 ماه وجود دارد.

میزان اقساط این وام با توجه به شرایط و زمان بازپرداخت و میزان سود به 10 میلیون و 474 هزار و 661 تومان می‌رسد. کل سود این تسهیلات 51 میلیون و 391 هزار و 869 تومان است. جمع رقم وام و سود آن نیز به 251 میلیون و 446 هزار و 869 تومان می‌رسد.

بانک رفاه به منظور حمایت همه جانبه از مشتریان خود طرح تسهیلاتی به نام «افق» را تدارک دیده که سقف آن برای اشخاص حقیقی 300 میلیون و برای افراد حقوقی 750 میلیون تومان اعلام شده است.

افراد به منظور دریافت وام 300 میلیون تومانی بانک رفاه باید در یکی از شعب بانک رفاه سپرده قرض الحسنه داشته باشند. گذشته از داشتن حساب قرض الحسنه لازم است که خواب سپرده بین یک تا 12 ماه باشد تا فرد امکان درخواست برای تسهیلات مذکور را داشته باشد. ضمنا این افراد باید مبلغ 20 میلیون تومان در سپرده نگهداری کنند تا بتوانند وام را درخواست بدهند. ضمانت لازم برای دریافت این وام ارائه ضامن کسر از حقوق، اعتبارسنجی یا اعتبار شغلی است. این وام قرض الحسنه بوده و تنها کارمزد چهار درصدی دارد. افراد بعد از دریافت وام حداقل شش ماه و حداکثر 60 ماه فرصت پرداخت اقساط را دارند.

با در نظر گرفتن شرایط ذکرشده برای دریافت این وام، کارمزد تعیینی و حداکثر مدت زمان پرداخت اقساط، میزان هر قسط 5 میلیون و 454 هزار و 545 تومان است. کل سود این تسهیلات به 36 میلیون تومان می‌رسد و جمع رقم وام و سود آن نیز تقریبا در حول و حوش 336 میلیون تومان قرار می‌گیرد.

بانک ملی ایران به منظور پاسداشت آیین قرض الحسنه و حمایت همه جانبه از مشتریان خود که چنین حساب‌هایی دارند، طرح تسهیلاتی تحت عنوان «مهربانی» را تدارک دیده است. این طرح تسهیلاتی قبلا با نام نهال ملی شناخته می‌شد اما اکنون به نام مهربانی شناسایی می‌شود. سقف وام این طرح به 300 میلیون تومان می‌رسد.

افرادی که در بانک ملی ایران سپرده قرض الحسنه دارند امکان درخواست تسهیلات برای وام 300 میلیونی این مجموعه را خواهند داشت. این تسهیلات تنها با ارائه ضامن رسمی پرداخت می‌شود و سودی ندارد. به منظور دریافت این تسهیلات، داشتن یک ضامن کفایت می‌کند. البته بانک به منظور پوشش هزینه‌های خود کارمزد دو یا چهار درصدی برای این وام قرار داده است. افراد بعد از دریافت این تسهیلات تا 60 ماه امکان بازپرداخت اصل و سود آن را دارند. در صورتی که فردی مایل به ادامه فرآیند دریافت تسهیلات مذکور نباشد، می‌تواند امتیاز آن را به دیگران ارائه بدهد.

افرادی که مایل به دریافت وام مذکور با کارمزد مشخص و بازپرداخت تعیین شده باشند باید هر ماهه 5 میلیون و 524 هزار و 957 تومان قسط بپردازند. کل سود تسهیلات مذکور 31 میلیون و 497 هزار و 397 تومان خواهد بود. جمع رقم وام و سود آن نیز به 331 میلیون و 547 هزار و 397 تومان می‌رسد.

مشتریان بانک کارآفرین که در این مجموعه سپرده قرض الحسنه دارند، بدون ایجاد میانگین حساب و با شرایطی که در ادامه ذکر خواهد شد، امکان درخواست برای تسهیلات 200 میلیون تومانی طرح «صبا» را دارند.

افرادی که متقاضی وام 200 میلیون تومانی بانک کارآفرین هستند باید دو ضامن رسمی داشته باشند. در صورتی که تمامی مبلغ 200 میلیون تومان وام به فرد اختصاص پیدا کند، علاوه بر ارائه دو ضامن رسمی به سند ملکی نیز احتیاج دارند. لازم به ذکر است که علاوه بر این ضمانت‌ها، 22 درصد مبلغ تسهیلات نیز به عنوان ضامن تا زمان تسویه کامل اقساط در بانک مسدود خواهد ماند. سود این وام 24 درصد بوده و مدت زمان بازپرداخت آن با توجه به مبلغ دریافتی متنوع خواهد بود. در کل بازپرداخت تسهیلات از مدت زمان 60 ماه فراتر نخواهد رفت.

با در نظر گرفتن مبلغ وام، نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 5 میلیون و 753 هزار و 593 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات به 145 میلیون و 215 هزار و 590 تومان می‌رسد و جمع رقم وام و سود آن 346 میلیون و 175 هزار و 590 تومان خواهد بود.

اخباراقتصاد
پربازدید

آخرین اخبار

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی