بایدها و نبایدهای ست با تیشرت مردانه

برای ست کردن تیشرت مردانه اولین نکته‌ای که همیشه باید در نظر گرفت، توجه به استایل و سبک شخصی است که ترجیح ما را در انتخاب و خرید لباس می‌سازد. تیشرت‌ها به عنوان کاربردی‌ترین آیتم‌های کمد لباس، جایگاه ویژه‌ای در استایل دارند و اگر با بی‌دقتی با اجزای دیگر هماهنگ شوند ممکن است جلوه‌ای که انتظار دارید را فراهم نکنند.

تیشرت مردانه را متناسب با فصلی که در آن قرار دارید انتخاب کنید

برای داشتن یک ست کامل و منحصربه‌فرد در هر فصل بهتر است که تیشرت خود را متناسب با دما و آب‌وهوای رایج در آن انتخاب کنید. بنابراین برای گام اول جنس‌های کاربردی و راحت در هر فصل را بشناسید؛ در فصل تابستان به طور معمول لباس‌های پشمی یا پلاستیکی کاربرد کمتری دارند و پارچه‌های لینن پرطرفدارتر هستند، در مقابل در زمستان، تیشرت‌ها بافت‌های سنگین‌تری دارند.

به همین ترتیب با توجه به فصل خوب است به نحوه‌ی نگهداری لباس‌ها هم دقت کنید تا خرید بهینه و پایدارتری داشته باشید. برای مثال، تیشرت مردانه در تابستان بیشتر نیاز به شست‌وشو دارد، درنتیحه باید نوع پارچه‌ی آن مرغوب باشد تا حین شستن آسیبی به آن وارد نشود.

درکنار همه‌ این موارد، این نکته را هم درنظر بگیرید که در هر فصل معمولا برخی از انواع و مدل‌های تیشرت رایج‌تر هستند؛ به عنوان نمونه، تیشرت‌های هاوایی مردانه، به دلیل بافت و پترن ویژه‌ خود در فصل بهار و تابستان بیشتر از سایر فصل‌ها کاربردی هستند.

ست تیشرت مردانه سرمه ای با شلوار کتان

رنگ و الگوی تیشرت مردانه با سایر آیتم‌ها منطبق باشد

هماهنگی رنگ و الگو در ست کردن لباس از آن دست از نکاتی که اغلب هنگام استایل کردن آیتم‌های مختلف آن را فراموش می‌کنیم. درواقع اگر به سبک خاصی از استایل پایبند نیستید برای اینکه ست متناسب‌تر و جذابی داشته باشید خوب است این تطابق را همیشه درنظر بگیرید.

این تطابق، علاوه‌براینکه جلوه‌ هماهنگ و متعادل‌تری از استایل شما به نمایش می‌گذارد می‌تواند الگو یا رنگ هر آیتم را نیز به صورت مجزا، با جزئیات بیشتری به مخاطب نشان دهد و ویژگی‌های آن را برجسته‌تر کند. در مجموع، اگر بیشتر به استایل‌های بیسیک و ساده علاقه‌مند هستید، پیشنهاد ما این است که تمرکز خود را روی نحوه‌ صحیح ست کردن و کنار هم قرار دادن رنگ‌ها بگذارید و از حداقل پترن و الگو در استایل خود استفاده کنید. همچنین برای داشتن آیتم‌های کاربردی‌تر نیز بهتر است رنگ‌های خنثی را در اولویت اول خود قرار دهید.

ست تیشرت مردانه سفید طرحدار با شلوار کتان مشکی

سایز مناسبی از تیشرت مردانه را خریداری کنید

انتخاب سایز و اندازه‌ مناسب نقش پررنگی در بهتر نشان‌داده شدن استایل شما دارد؛ به همین خاطر خوب است قبل از خرید لباس از اندازه‌های دقیق خود مطمئن شوید و بعد اقدام به خرید کنید. به طور معمول و به جز در سبک‌های خاصی از استایل، آیتم‌های لباس باید فیت اندام شخص باشد یا کمی تنگ‌تر یا گشادتر باشند؛ لباس‌های بیش از حد گشاد یا تنگ به سختی جلوه‌ی خوبی با آیتم‌های دیگر ایجاد می‌کنند و علاوه بر این برای بعضی از فضاها و موقعیت‌ها، مناسب و کاربردی نیستند.

ست تیشرت مردانه طرحدار سبز با شلوار جین خاکستری

تیشرت مردانه را با توجه به موقعیت مکانی مورد نظر تهیه کنید

توجه به مکانی که قرار است در آن تیشرت مردانه را بپوشید از دیگر نکاتی است که می‌تواند نقطه تمایز شما با دیگران در استایل‌های آن موقعیت باشد. برای محیط‌های رسمی و اداری خوب است که رنگ‌های نود و سبک‌های رسمی‌تری از تیشرت مردانه را انتخاب کنید و البته از بنا به اتمسفر محیط اداری، از پوشیدن طرح‌های روزمره یا تیشرت‌های چاپی با طرح‌های شلوغ و نامناسب، خودداری کنید. درعوض از این مدل تیشرت‌ها می‌توانید در مکان‌های ورزشی، استایل‌های روزمره و حتی دورهمی‌های دوستانه با رعایت تطابق با سایر آیتم‌ها استفاده کنید.

به نحوه شست‌وشوی تیشرت مردانه توجه کنید

هر نوع پارچه‌ای که در تولید انواع تیشرت‌های مردانه استفاده می‌شود به شکل خاصی از مراقبت و شست‌وشو نیاز دارد و ئقت به این نکته می‌تواند لباس شما را برای مدت طولانی‌تری سالم و قابل استفاده نگه دارد. درواقع بخشی از ماندگاری لباس مربوط به هزینه‌ای است که بایت مرغوب بودن جنس پارچه آن می‌پردازید اما به همین اندازه مهم است که چطور از آن در طول استفاده خود مراقبت می‌کنید. برای اینکه مراقبت بهینه‌تری از تیشرت‌های خود داشته باشید در وهله‌ی اول به برچسب‌های مراقبتی که همراه لباس است دقت کنید. درصورتی که مردد بودید یا تخصصی در شست‌وشوی پارچه‌ای خاص نداشتید، پیشنهاد می‌کنیم با متخصصان شست‌وشو در خشکشویی‌ها یا فروشنده لباس مشورت کنید.

انتهای رپورتاژ آگهی/

کسب و کارمد و زیبایی
رپورتاژ

آخرین اخبار

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی