برای سفر به اصفهان به این هتل ها بروید؟

 

لذت‌بخش‌ترین بعد زندگی همه ما، سفرهایی است که می‌رویم. داستان از جایی شروع می‌شود که شما برای قدم‌گذاشتن در مسیر برنامه‌ریزی می‌کنید. مسلما انتخاب یک اقامتگاه مناسب هم باید جزئی از این برنامه شما باشد.

اگر اصفهان را برای یک سفر تفریحی با خانواده، دوستان یا حتی انفرادی انتخاب کرده‌اید، باید بدانید که هتل های زیاد و البته خوبی منتظر هستند تا شما براساس شرایط خود آن‌‌ها را انتخاب کنید. این هتل‌ها با ارائه امکانات رفاهی و تفریحی فوق‌العاده خود، شما را غافل‌گیر می‌کنند.

پیداکردن یک اقامتگاه مناسب در اصفهان را به اسنپ تریپ بسپارید

اسنپ تریپ، خالق یک تجربه مهیج از سفر شماست. اگر در اصفهان دوست و آشنایی ندارید تا در مدت سفر خود ساکن منزل آن‌ها باشید، حتما به رزرو هتل نیاز خواهید داشت. اسنپ تریپ با پیشنهادهای منحصربه‌فرد خود به شما کمک می‌کند تا به‌طور آنلاین با هتل‌های موجود در این شهر آشنا شوید، امکانات آن‌ها را بشناسید و براساس بودجه و سلیقه خود، اقامتگاه مناسبی را پیدا کنید.

بهترین هتل های اصفهان از دید کاربران اسنپ تریپ

اصفهان به‌دلیل تاریخ غنی، جاذبه‌های تاریخی و امکانات جذابی که برای گردشگران فراهم کرده، افراد زیادی از سایر شهرها و کشورها برای بازدید از نصف جهان به این شهر سفر می‌کنند و در مدتی که قرار است مهمان اصفهان باشند، به اقامت در هتل می‌پردازند. ما در این بخش به چند هتل اصفهان که از نگاه کاربران اسنپ تریپ جزء بهترین اقامتگاه‌ها هستند، اشاره می‌کنیم.

هتل مجلل عباسی

هتل مجلل عباسی

هتل 5 ستاره عباسی در خیابان 4 باغ عباسی شهر موزه‌های اصفهان قرار دارد که در سال 1106 هجری قمری به دستور شاه سلطان حسین صفوی ساخته شد. درحال‌حاضر قدمت آن به 300 سال می‌رسد.

هتل شاه عباسی اصفهان دارای 4 تالار پذیرایی، انواع رستوران‌ها و کافه‌ها، استخر، کتابخانه، صندوق امانات، فروشگاه، مرکز خرید، آژانس مسافرتی، چای‌خانه سنتی، پذیرش 24 ساعته، تاکسی سرویس و پارکینگی با ظرفیت 51 خودرو است.

هتل عباسی در بافت تاریخی شهر واقع است و چشم‌انداز زیبایی از گنبد فیروزه مسجد 4 باغ را به شما می‌دهد. مکان‌های گردشگری مختلفی اعم از کاخ 8 بهشت، میدان نقش جهان، بنای منار جنبان و 33 پل در نزدیکی این هتل قرار دارند.

هتل غرق در فیروزه کوثر

این اقامتگاه در سال 1374 ساخته شد و در ابتدا کوروش نام داشت چون تحت‌نظارت هتل‌های شرایتوان فعالیت می‌کرد اما اکنون با نام پارسیان کوثر شناخته می‌شود چون زیرنظر مجموعه هتل‌های بین‌المللی پارسیان است.

هتل کوثر دارای 7 طبقه و 225 اتاق است. ازجمله امکانات ویژه‌ای که این اقامتگاه در اختیار شما قرار می‌دهد، می‌توان به رستورانی با ظرفیت 90 نفر، استخر، فضای سبز، خدمات باربری، سالن ورزشی، خشک‌شویی، آرایشگاه، جکوزی، خدمات تور، صرافی و اتاق ماساژ اشاره کرد.

هتل زیبای عطار

یکی دیگر از بهترین اقامتگاه‌هایی که معماری سنتی و تزئینات هنری آن هرکسی را به وجد می‌آورد، هتل عطار است. این هتل مجلل 10 سوئیت 2 نفره و 2 سوئیت 4 نفره دارد که هرکدام از آن‌ها تجهیزات و امکانات کاملی را برای اقامت مسافران مهیا کرده‌اند.

هتل عطار دارای امکاناتی ازجمله استخر و جکوزی، حمام ترکی، سالن ورزشی، حمام سنتی، سالن کنفرانس، تاکسی سرویس، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته و پارکینگ است. همچنین در تمام فضاهای این هتل می‌توانید از اینترنت رایگان بهره‌مند باشید.

هتل بزرگ سفیر

هتل بزرگ سفیر

یکی از جذاب‌ترین هتل‌های 4 ستاره اصفهان که در سال 1371 تاسیس شد و در سال 1395 به‌منظور ارتقای سطح کیفیت خدمات خود مورد بازسازی قرار گرفت، هتل سفیر اصفهان است. این اقامتگاه 6 طبقه و 100 اتاق دارد.

یکی از مزایای اقامت در هتل سفیر، دسترسی آسان به مکان‌های تاریخی و مهم شهر ازجمله خیابان 4 باغ، مجموعه عباسی و میدان نقش جهان است. این هتل دسترسی به امکاناتی متعدد ازجمله رستورانی با ظرفیت 120 نفر، فروشگاه، تاکسی سرویس، ترانسفر رفت و برگشت، کافی‌شاپ، خودپرداز و صرافی را فراهم می‌کند.

هتل مدرن آسمان

هتل آسمان اصفهان در سال 1384 در یکی از بهترین نقاط شهر اصفهان با آخرین استانداردهای روز اروپا ساخته شد. این اقامتگاه تنها هتلی است که در اصفهان رستوران‌گردان هم دارد. یکی از مهم‌ترین مزایای اقامت در هتل آسمان، نزدیک ‌بودن به مراکز تفریحی، تجاری و تاریخی این شهر است.

هتل آسمان دارای 13 طبقه و 93 اتاق است. از دیگر امکانات آن می‌توان به رستورانی با ظرفیت 100 نفر، پارکینگی رایگان با ظرفیت 40 خودرو، استخر، تاکسی سرویس، خدمات معلولین، کافی‌شاپ، خدمات خانه‌داری، پذیرش 24 ساعته، کافی‌نت و اینترنت رایگان اشاره کرد.

هتل تاریخی عالی قاپو

یکی دیگر از بهترین اقامتگاه‌هایی که در سال 1346 افتتاح شد، هتل عالی قاپو است. البته این هتل در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفت تا بتواند امکانات بیشتر و به‌روزتری را به ساکنان خود ارائه دهد. هتل عالی قاپو دارای 4 طبقه و 106 اتاق است. این اقامتگاه در نزدیکی نقاط توریستی و تاریخی اصفهان مانند پل خواجو، کاخ‌های سنتی، میدان نقش جهان و 33 پل قرار دارد.

امکانات ویژه هتل عالی قاپو مانند رستورانی با ظرفیت 150 نفر، پارکینگی رایگان با ظرفیت 40 خودرو، تاکسی سرویس، کافی‌نت، خدمات تهیه بلیط، استخر و جکوزی، کافی‌شاپ، فروشگاه، صرافی، فضای سبز و پذیرش 24 ساعته در اختیار شماست.

جمع‌بندی

شهر تاریخی و فرهنگی اصفهان هرساله گردشگران زیادی را از نقاط مختلف دنیا جذب می‌کند. یکی از عواملی که در ایجاد تجربه خوشایندی از سفر به اصفهان تاثیرگذار است، اقامت در هتل‌های خوب با امکانات زیاد خواهد بود.

هتل‌هایی که در این مقاله به معرفی آن‌ها پرداختیم، همگی دارای معماری زیبا، امکانات رفاهی به‌روز و خدمه‌های مهمان‌نواز هستند که به هر سلیقه‌ای پاسخ می‌دهند.

سوالات متداول

نحوه رزرو هتل از اسنپ تریپ به چه صورت است؟

در این اپلیکیشن با انتخاب هتل مد نظر، وارد کردن تاریخ سفر، اطلاعات رزروکننده و پرداخت، می‌توانید اقامتگاه خود را در اصفهان مشخص کنید.

بهترین هتل‌های 5 ستاره اصفهان کدام موارد هستند؟

هتل عباسی، هتل پارسیان کوثر و هتل عطار، از بهترین اقامتگاه‌های 5 ستاره اصفهان هستند که امکانات رفاهی و تفریحی فوق‌العاده‌ای را برای راحتی مسافران خود در نظر گرفته‌اند.

بهترین هتل‌های اصفهان دارای چه امکاناتی هستند؟

محل قرارگیری این هتل‌ها به‌گونه‌ای است که دسترسی به مراکز تفریحی یا تجاری را سهولت می‌بخشند. همچنین امکاناتی نظیر اینترنت رایگان، فروشگاه، رستوران، کافی‌شاپ، استخر، پذیرش 24 ساعته، تاکسی سرویس و پارکینگ را در اختیار مسافران قرار می‌دهند.

 

گردشگری

آخرین اخبار

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی