به پرسپولیس تبریک نگفتم ولی الان که قراردادم تمام شده از قهرمانی تیمم خیلی خوشحالم/ مگر می‌شود به تیم ملی فکر نکنم!

حقیقی: هوادار اگر تقویت می‌شد تک رقمی می‌شدیم
به پرسپولیس تبریک نگفتم ولی الان که قراردادم تمام شده از قهرمانی تیمم خیلی خوشحالم/ مگر می‌شود به تیم ملی فکر نکنم!
علیرضا حقیقی می‌گوید کلین‌شیت هیچ ارزشی ندارد و ملاک برای او تعداد سیوهایش است که سال گذشته ۱۱۰ سیو داشته است.

علیرضا حقیقی در این فصل بازی‌های عملکرد بسیار خوبی در تیم هوادار داشت و چه در زمان محمود فکری و چه تحت هدایت مسعود شجاعی جایگاه ثابتی در درون دروازه هوادار پیدا کرد.

گلر سابق پرسپولیس که قراردادش با هوادار در پایان لیگ به اتمام رسیده است می‌گوید تیم هوادار با جذب بازیکن در فصلی که گذشت می‌توانست در جدول تک رقمی باشد.

گزیده صبحت‌های حقیقی با ورزش سه درخصوص قهرمانی پرسپولیس را می‌توانید در زیر بخوانید:

{شانس حضور در تیم ملی} مگر می‌شود به تیم ملی فکر نکنم اما سلیقه من یک چیز و سلیقه کادرفنی تیم ملی چیز دیگری است. حداقل می‌توانستم در چند اردو باشم و عملکردم را ببینند و محک بخورند.
{علاقه به قهرمانی پرسپولیس} چون تحت قرارداد هوادار بودم قهرمانی پرسپولیس را تبریک نگفتم اما قراردادم تمام شده و قهرمانی پرسپولیس را به این تیم و هواداران خوبش تبریک می‌گویم. به عنوان یک پرسپولیسی و هوادار تیم پرسپولیس معلوم است که با قهرمانی تیمم خوشحال می‌شوم و از طرفی برای هواداران خوشحالم. همچنین استقلال خوب کار کرد با توجه به مشکلاتش. جا دارد به جواد نکونام و استقلالی‌ها هم خسته نباشید بگویم.
{قهرمانی پرسپولیس} به نظرم پرسپولیس زمانی قهرمان شد که بازی با استقلال خوزستان را سه هیچ عقب بود و چهار بر سه برد.
{معیار کلین‌شیت را قبول ندارم} کلین‌شیت ربطی به گلر ندارد و زمانی معنا پیدا می‌کند که در یک بازی سه، چهارتا موقعیت صددرصد را بگیری. ولی اینکه با لباس گلری به زمین بروی و تر و تمیز بیرون بیایی و کلین‌شیت ثبت کنند و آخر فصل هم دستکش و کلاه طلایی جایزه دهند قبول نیست. سیو دروازه‌بان مهم است. در همه جای دنیا معیار جایزه‌ها عوض می‌شود. اصلا کلین شیت برایم مهم نیست و اول از همه موفقیت تیم مهم است و شخصی تعداد سیوهایم مهم است، من پارسال ۱۱۰ تا سیو داشتم.
{تفکر مسعود شجاعی} با طرز تفکری که مسعود شجاعی آورد می‌توانستیم تک رقمی شویم اما به جایی رسیدیم که باید حداقل را مدنظر قرار می‌دادیم. نیم فصل استقلال خوزستان هزینه کرد و بازیکن گرفت اما ما نیم فصل بازیکنان اصلی‌مان را فروختیم. ما یک ورودی امین پورعلی را داشتیم. به نظرم تیم‌مان اگر تقویت می‌شد تک رقمی می‌شدیم. ما نشان دادیم فلسفه داریم و این را جلوی استقلال و پرسپولیس هم نشان دادیم و جلوی دو تیم خیلی موقعیت داشتیم.

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس

آخرین اخبار

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی