فوری یحیی در یک قمی لیگ برتر / مقصد نهایی گل محمی لو رفت

فوری یحیی در یک قمی لیگ برتر / مقصد نهایی گل محمی لو رفت

شفقنا ورزشی – هوشنگ نصیرزاده، مدیر عامل و سخنگوی باشگاه تراکتور درباره مسائل مختلفی از جمله آینده نیمکت پرشور ها و پرونده جنجالی مس رفسنجان صحبت کرد.

به گزارش شفقنا ورزشی تراکتوری ها در تلاش هستند مشکل یحیی گل محمدی را برای حضور روی نیمکت این تیم حل کنند.

هوشنگ نصیرزاده در گفت‌و‌گو با رادیو ایران، در خصوص عملکرد تراکتور گفت:

آدم نمی‌تواند از قبل جایگاه تیمش در لیگ را پیش‌بینی کند؛ ما یک سرمربی خارجی به همراه دستیار های خارجی داشتیم و با توجه به نتایج خوبی که در لیگ بیست و دوم بدست آورده بود و با اینکه چند باخت بد نیز مقابل استقلال و الشارجه داشت، به خواسته پاکو خمس، در قرارداد جدید تمام اختیارات فنی را به خودشان سپردیم ولی در فوتبال ایران نتیجه مهم ترین مسئله است و وقتی تیم نتیجه نگیرد باید دست به تغییرات زد ولی با این حال به دلیل جایگاهی که خمس در بین هواداران داشت و باشگاه نمی‌توانست به راحتی او را برکنار کند؛ و به همین دلیل جلسات متعددی را با او برگزار کردیم و یک بار یک عکسی از فضای مجازی به او نشان دادم که یک طرفدار در اشاره به ترکیب تیم نوشته بود “خدا بخیر بگذراند”! یعنی یک نفر که خارج از سیستم باشگاه است و سن سالی هم ندارد متوجه می‌شود این چینش اشتباه است.

وی همچنین افزود:

پاکو خمس هم اکنون حتی یک ریال هم از تراکتور طلب ندارد.

نصیرزاده در رابطه با تکلیف نیمکت تراکتور و حضور یحیی گل محمدی پاسخ داد:

آقای گل محمدی یکی از گزینه های ما بوده و با او صحبت هایی داشتیم ولی هنوز نتوانستیم ایشان را متقاعد کنیم تا به تراکتور بیاید و اگر ایشان آمد، حمید مطهری نیز به عنوان دستیار کار خودش را ادامه خواهد داد.

وی همچنین در پاسخ به سوال درباره پرونده مس رفسنجان و سقوط احتمالی به دسته پایین تر گفت:

مسائلی که مربوط به بیرون از زمین است باید توسط کمیته اخلاق پیگیری شود و برای شروع کار چند نفر را اظهار کرده است و اگر اتهامات اثبات شود احتمال سقوط مس رفسنجان به دو دسته پایین تر وجود دارد و اگر قرار بر جانشینی یک تیم به جای مس در لیگ برتر باشد، آن تیم از خود لیگ برتر خواهد بود که متضرر شده است و نه از لیگ آزادگان.

نصیرزاده در پایان گفت‌وگو اشاره کرد:

امیدوارم این پرونده ختم به خیر شود و تیم مس که از علاقمندی های مردم رفسنجان و استان کرمان است تا زمان تصمیم گیری کمیته اخلاق در لیگ برتر به کار خود ادامه دهد.

اخبارورزش
پربازدیدیحیی گل محمدی

آخرین اخبار

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی