فوری/خبر خوش برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد| دولت رایگان کرد

فوری/خبر خوش برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد| دولت رایگان کرد
مدیرکل کمیته امداد امام استان همدان، گفت: با فعالیت گروه جهادی الکفیل در همدان، مددجویان کمیته امداد، بهزیستی و موسسه دارالایتام مهدیه از خدمات بهداشتی، درمانی و دارو به ارزش ۵ میلیارد تومان بهره‌مند شدند. سید حسن نعمتی با تاکید بر اینکه بحث اردوهای جهادی آثار و برکات زیادی برای مددجویان‌ تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و موسسه دارالایتام همدان داشته است، اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع، قرارگاه اردوی جهادی حاج‌عبدالله والی در کمیته امداد مرکز مستفر است.

وی افزود: این قرارگاه برنامه‌های مختلفی را در راستای ارائه خدمات به مددجویان دارد که یکی از آن برنامه‌ها که امروز شاهد آن هستیم حضور اردوی جهادی الکفیل در همدان است.

مدیرکل کمیته امداد امام(ره) استان همدان بیان کرد: گروه جهادی الکفیل از 11 تا 15 خردادماه در حسینیه امام خمینی (ره) همدان مستقر شدند و خدمات پزشکی و درمانی از قبیل خدمات دندانپزشکی، ویزیت بیماران عمومی، چشم پزشکی، جراحی مغز و اعصاب، اورتوپد، داخلی، زنان و مامایی را به مددجویان تحت پوشش ارائه کردند و در این اردو خدمات داروخانه ای و داروی رایگان برای بیماران خاص و صعب العلاج نیز ارائه شد.

نعمتی با تاکید بر اینکه مبلغ خدمات درمانی و پزشکی ارائه شده در گروه به ارزش 5 میلیارد تومان برآورد و اعلام شده است، عنوان کرد: در این برنامه 2 هزار مددجوی تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و موسسه دارالایتام خدمات ویزیت، دندانپزشکی، مشاوره، دارو و درمان دریافت کردند.

وی با بیان اینکه 70 درصد از مراجعین مربوط به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد همدان بوده است، گفت: بیشترین خدمات دریافتی مربوط به دندانپزشکی و برای دانش‌آموزان بوده است.

گروه دندانپزکی منتظران ظهور این روز‌ها در مریوان خدمات دندانپزشکی رایگان به مردم نیازمند ارائه می‌کنند.

قیصر امیدی افزود: در این اردو به دو هزار نفر خدمت درمانی به ارزش ریالی ۱۰ میلیارد تومان به مدد جویان ارائه می‌شود.

وی گفت: تیم ۶۰ نفره دندانپزشکان و دندان سازان و دستیاران دندان پزشکی خدمات مختلفی به مدد جویان تحت پوشش کمیته امداد ارائه می‌دهند.

فرمانده سپاه شهرستان مریوان افزود: این اردو تا ۱۸ خرداد ادامه دارد و روزانه ۴۰۰ بیمار به صورت رایگان ویزیت و درمان می‌شوند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: مدیران این حوزه در قالب اعزام کاروان‌های خدمت و تشکیل میز ارتباط مردمی با یک‌هزار و ۳۸۵ نفر از مردم به‌طور مستقیم ملاقات کرده و به درخواست‌های آنان رسیدگی کردند.

اکبر پورات در نشست بررسی فعالیت اعزام کاروان‌های خدمت به شهرستان‌های استان بوشهر با بیان این‌که رسیدگی به مشکلات مردم از مهمترین دلایل اعزام کاروان‌های خدمت به مناطق مختلف استان است، افزود: در سفر‌های شهرستانی کاروان خدمت و در میز ارتباط مردمی، مدیران حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر با یک‌هزار و ۳۸۵ نفر از مردم به‌صورت مستقیم ملاقات انجام داده و به درخواست‌های آنان رسیدگی کردند.

وی ادامه داد: در مجموع ۳۹ درصد کل مراجعه‌کنندگان در اعزام کاروان خدمت شهرستانی در حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی ثبت شده که بیشترین ملاقات در دشتستان با ۲۷۰ نفر و کمترین آن مربوط به شهرستان دشتی با ۶۰ نفر بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تسهیلات قرض‌الحسنه ضروری، وام کارگشایی و درمان، کمک بلاعوض، اشتغال و تسهیلات خوداشتغالی را از جمله مطالبات مردم در این ملاقات‌ها عنوان کرد.

وی از پرداخت تسهیلات کارگشایی در اعزام کاروان‌های خدمت به شهرستان‌ها خبر داد و اضافه کرد: در زمینه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ضروری وام کارگشایی و درمان، در مجموع ۳ میلیارد ۸۶۳ میلیون تومان تسهیلات از سوی استانداری بوشهر، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی در این سفر‌ها پرداخت شده و یا در حال پرداخت است.

پورات با بیان این‌که در میز ارتباط مردمی شهرستان‌ها ۶۴۹ میلیون تومان کمک بلاعوض از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی به متقاضیان پرداخت شد، ادامه داد: همچنین در اعزام کاروان‌های خدمت یک‌میلیارد ۷۴۵ میلیون تومان تسهیلات خوداشتغالی از سوی اداره مربوط پرداخت شده است.

وی پرداخت ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات مسکن، ۱۰۰ میلیون تومان فاکتور‌های درمانی، تحویل بسته‌های معیشتی به نیازمندان و واگذاری ۵ ویلچر به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی را از دیگر خدمات ارائه شده به مطالبات مردم دانست.

معاون استاندار بوشهر گفت: همچنین در راستای ایجاد اشتغال جوانان در کمیته ویژه جذب ۵۰ درصد نیروی بومی در صنایع و شرکت‌های مستقر در پارس جنوبی، پیگیری و اقدامات مؤثر انجام شده است و برای تحقق این موضوع به‌صورت مستمر پیگیری‌های لازم در دستور کار قرار دارد

اخبارجامعه
پربازدید

آخرین اخبار

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی