اولین عکس از همسر و دختران ساده اما شیک علی لاریجانی

 

اولین عکس از همسر و دختران ساده اما شیک علی لاریجانی

جزئیات خانواده علی لاریجانی را مشاهده کنید.

اولین عکس از همسر و دختران ساده اما شیک علی لاریجانی

علی لاریجانی با نام کامل علی اردشیر لاریجانی در سیزدهمین روز خرداد ماه 1336 در شهر نجف عراق متولد شد. محل تولد او برخی را به اشتباه انداخته که او و خانواده‌اش اصالت عراقی دارند در صورتی که این چنین نیست و اصالت دکتر علی لاریجانی به منطقه لاریجان آمل باز می‌گردد.

تعداد و اسامی برادران لاریجانی

علی لاریجانی 4 برادر دارد که نام‌های برادران لاریجانی محمد جواد، صادق، باقر و فاضل لاریجانی است. صادق آملی لاریجانی معروف، رئیس سابق قوه قضاییه برادر دکتر علی لاریجانی است.

علی لاریجانی

خواهر علی لاریجانی

خواهر دکتر لاریجانی نیز یکی دیگر از اعضای این خانواده است که ایشان همسر مصطفی محقق داماد هستند یعنی مصطفی محقق داماد، داماد خانواده لاریجانی‌هاست.

علی لاریجانی داماد کیست؟

در جزئیات منتشر شده از بیوگرافی علی لاریجانی در ویکی پدیا عنوان شده است که همسر لاریجانی دختر شهید مرتضی مطهری بوده و علی لاریجانی داماد مرتضی مطهری شهید است.

فرزندان علی لاریجانی

علی لاریجانی

همانطور که در ابتدای این بخش عنوان شد، دکتر علی لاریجانی متاهل است صاحب 4 فرزند با نام‌های فاطمه، سارا، محمدرضا و مرتضی است. پسران وی یکی طلبه و دیگری فارغ التحصیل دانشگاه علم و صنعت می باشند.فاطمه لاریجانی دختر علی لاریجانی است که در سال 91 در رشته پزشکی از دانشگاه تهران فارغ التحصیل شد، او پس از آن برای ادامه تحصیل عازم آمریکا شد.سارا لاریجانی یکی از شخصیت‌های عمومی و فعالان اجتماعی ایران است. او در تاریخ 27 اردیبهشت 1362 (17 مه 1983) به دنیا آمد. سارا لاریجانی فارغ‌التحصیل رشتهٔ مهندسی عمران از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی است.

علی لاریجانی

درباره همسر دکتر علی لاریجانی بگوییم که نامش فریده مطهری است و در 15 سالگی با وی ازدواج کرده است. همسر لاریجانی، دختر شهید مرتضی مطهری است و علی مطهری برادر همسر علی لاریجانی است.

علی لاریجانی

تحصیلات علی لاریجانی

وی دارای مدرک دکترا در رشته فلسفه از دانشگاه تهران هستند و چندین کتاب در رابطه با فلسفه به تالیف رساندند ولی اگر بخواهیم تحصیلات دکتر لاریجانی را با جزئیات دقیق‌تر برایتان بگوییم اینطور می‌توان گفت که لاریجانی دوران ابتدایی و متوسطه تحصیلات خود را تا مقطع دیپلم در شهر قم سپری کرده است و پس از پذیرش در آزمون کنکور سراسری در سال 1354 برای تحصیل در مقطع کارشناسی رشته علوم رایانه وارد دانشگاه شریف تهران شد.

سال 1357 پس از دریافت مدرک کارشناسی رایانه، در رشته فلسفه ادامه تحصیل داد و مدرک کارشناسی ارشد و دکترای این رشته را از دانشگاه تهران اخذ نمود.

 

اخبارسیاسی
پربازدید

آخرین اخبار

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی