وقتی بیرانوند خودش برای همه و عادل فروسی پور لوس می کند/ از این استقلالی خیلی ناراحتم!

وقتی بیرانوند خودش برای همه و عادل فروسی پور لوس می کند/ از این استقلالی خیلی ناراحتم!

علیرضا بیرانوند به عال فردوسی‌پور به اظهارات کنایه‌آمیز جواد نکونام و برخی از بازیکنان استقلال درباره قهرمانی پرسپویس گفت: آدم رکی هستم و حرفم را می‌زنم. جواد نکونام کاپیتان من بوده ولی آن دربی که در دقیقه ۹۵ به ما پنالتی زدند بعد از بازی در مسیر تونل درحال رفتن به سمت رختکن بودم که دیدم نکونام با وحید امیری و مهدی ترابی دست می‌دهد و روبوسی می‌کند و در لحظه‌ای که من رفتم به او دستم بدهم به یکباره زیر دستم زد و منی که آنقدر آدم صبوری نیستم و همه حرفی میزنم نمی‌دانم که چه اتفاقی افتاد که خودم را گرفتم یعنی وقتی آمدم به او دست بدهم اما رونالدینیویی زیر دستم زد و آنجا بغض کردم.

دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چرا نکونام چنین رفتاری داشته توضیح داد: بحث رفتن من به استقلال بود که این اتفاق نیفتاد و من از کسی که این همه بازی ملی داشته انتظار این بی‌احترامی را نداشتم. اتفاقی که در تونل افتاد را هیچ وقت فراموش نکردم و نمی‌کنم.

بیرانوند درباره مصاحبه‌های اعتراضی استقلالی‌ها گفت: کدامیک از بازیکن‌های پرسپولیس بعد از بازی‌ها مصاحبه‌ کردند که نمی‌گذارند که ما نتیجه بگیریم.

گلر پرسپولیس با اشاره به اظهارات کادر فنی استقلال درباره داوری بازی پرسپولیس افزود: واقعا خنده‌دار است بازی تمام شده کمک مربی استقلال می‌گوید در بین نیمه داشتم بازی یک تیم خاص را می‌دیدم. بازیکن‌تان می‌گوید که بازیکن پرسپولیس لیز خورد.

بیرانوند درخصوص حاشیه‌های بازی همزمان پرسپولیس و استقلال با استقلال خوزستان و نساجی گفت: بازی با استقلال خوزستان سه بر هیچ عقب بودیم. کمک آقای ساکت الهامی به من زنگ زد گفت دم شما گرم که سه تا خوردید چون از کنار وقتی شما گل می‌خوردید به ما اشاره می‌کردند…یکی…دوتا…سه تا. اصلا ما باختیم شما برو با بازی‌های خودتان را ببرید و بازی آخر قهرمان شوید. شما که میدانی ما در حال باختن هستیم پس بازی‌هایتان می‌بردید و اختلاف امتیازتان را به ۴ می‌رساندید. پس این نشان می‌دهد که این شخصیت قهرمانی را پرسپولیس داشته. نمی‌توانید با افکار و احساسات هوادار بازی کنید.

گلر تیم ملی با گلایه از اظهارات نکونام تصریح کرد: نمی‌توانی دو سر برد صحبت کنید و از ۵ دقیقه مصاحبه قبل از بازی ۴ دقیقه بگویید که نمی‌گذارند که نتیجه بگیریم. قبل از بازی نساجی می‌گویید که ما با آمدن مدیرعامل جدید به آرامش رسیدیم پس چه اتفاقاتی افتاد.

بیرانوند با گلایه از سید حسین حسینی گفت: سید حسین حسینی رفیقم است. کاپیتان استقلال هستی نباید به بازیکنان پرسپولیس بی‌احترامی کنی.

اخبارورزش
پربازدید

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی