معضل جدید پرسپولیس خبرساز شد| خبر نگران کننده پس از قهرمانی شیرین؟!

معضل جدید پرسپولیس خبرساز شد| خبر نگران کننده پس از قهرمانی شیرین؟!
در شرایطی که به نظر می‌رسید مشکلی برای تمدید قرارداد اوسمار با سرخپوشان وجود نداشته باشد اما این مهم به تعویق افتاد و حالا نگرانی‌هایی در این خصوص ایجاد شده است.

اوسمار لوس ویرا درست یک روز بعد از قهرمانی پرسپولیس به ساختمان باشگاهش رفت و قبل از ترک ایران با رضا درویش مدیرعامل باشگاه خود دیدار و مذاکره کرد.
طبق آنچه باشگاه پرسپولیس اعلام کرده این صحبت درباره فصل گذشته و فصل آینده بوده اما در شرایطی که به نظر می‌رسید قرارداد جدید این مربی امضا شود یا توافق نهایی حاصل شود اما نه توافقی صورت گرفت نه قراردادی امضا شد. این اتفاق در حالی رخ داد که چند روز مانده به پایان فصل رضا درویش اعلام کرده بود تا چند روز دیگر این قرارداد نهایی خواهد شد. اوسمار دیروز تمام مطالباتش از پرسپولیس را گرفت و برای چیزی حدودا یک ماه به کشورش سفر کرد و البته زمان بازگشتش نیز مشخص نیست.

ظاهرا اوسمار در جلسه با مدیران باشگاهش اعلام کرده همسرش ناخوش است و اگر این مسئله حاد نباشد باز خواهد گشت و قراردادش را امضا خواهد کرد در حالی که دیروز گفته شد اوسمار می‌خواهد با همسرش مشورت کند و جواب نهایی را بدهد که این مسئله می‌تواند برای ادامه همکاری با این مربی موفق برزیلی مشکل‌ساز شود.

یادمان نرفته برانکو هم با بهانه یا خواسته همسرش مبنی بر اینکه دیگر نمی‌خواهد او در آسیا و دور از کرواسی و اروپا کار کند قید بازگشت به پرسپولیس را زد و به درویش جواب منفی داد در حالی که مدتی بعد سرمربی تیم ملی چین شد تا از کشورش و همسرش برای مدتی دیگر دورتر شود!

نکته مهم اینکه با توجه به نهایی نشدن مسئله تداوم حضور اوسمار روی نیمکت پرسپولیس و اینکه او فعلا «بله» نهایی را نخواهد داد او در جلسه اخیرش با درویش هیچ لیست ورود و خروجی هم به باشگاه نداده و با این شرایط احتمالا درویش و تیم مدیریتی باشگاه پرسپولیس باید خودشان برنامه‌های نقل و انتقالاتی را پیش ببرند.

اوسمار ویرا مردادماه سال ۱۴۰۱ و در فاصله‌ای کوتاه از شروع لیگ بیست و دوم به ایران آمد و دستیار یحیی گل‌محمدی بود تا اینکه بهمن ماه سال گذشته به سرمربیگری پرسپولیس رسید و این تیم را به عنوان قهرمانی رساند. او به عنوان اولین سرمربی برزیلی تاریخ پرسپولیس موفق به قهرمانی با این تیم شد و نامش را در میان مربیان موفق تاریخ باشگاه سرخپوش تهران ثبت کرد اما حالا موضوع نهایی نشدن قرارداد او برای فصل بعد می‌تواند معضل بزرگی برای باشگاه پرسپولیس و نگرانی تازه‌ای برای هوادارانش باشد به‌خصوص اینکه سرخ‌ها از اواخر شهریورماه وارد لیگ نخبگان آسیا خواهند شد و باید در این تورنمنت دشوار با تیم‌های متمول آسیایی رقابت کنند.

اخبارورزش
پربازدیدپرسپولیس

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی