با ۲ میلیارد تومان می توانید در این مناطق تهران خانه بخرید؟

با ۲ میلیارد تومان می توانید در این مناطق تهران خانه بخرید؟

گران‌شدن قیمت ملک باعث شده که بسیاری ازساکنان تهرانن برای خرید یک خانه نقلی به سمت مناطق جنوبی پایتخت بروند که همین قضیه باعث افزایش قیمت ملک در این نقاط شده است.

در روزهای گذشته خانه‌ای ۶۲ متری، ۱۰ سال ساخت حوالی ایستگاه مترو زمزم واقع در بزرگراه چراغی برای فروش آگهی شده است. این خانه‌ نقلی یک خوابه با مبلغ سه میلیارد و ۱۶۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد. طبق این آگهی، خانه‌ مذکور در طبقه آخر ساختمانی ۵ طبقه واقع شده و دارای آسانسور بوده و به تازگی تمام خانه بازسازی کامل شده است.

در همین حوالی، کمی نزدیک به محله یافت‌ آباد، خانه‌ای ۶۳ متری و یک خواب با قیمت ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. قیمت هر مترمربع این خانه ساخت سال ۱۳۹۲، حدود ۴۶ میلیون تومان است. طبق نقشه تهران، دسترسی‌های محلی خوبی برای ساکنان این منطقه وجود دارد.
قیمت خانه‌های نقلی در این محدوده به صورت حدودی مشابه است؛ به طور مثال خانه‌ دیگری در محله نعمت آباد، تک‌خواب با ۶۵ متر، حدود ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان برای فروش اگهی شده است. این خانه سال ۱۴۰۰ ساخته شده و در طبقه دوم یک آپارتمان ۹ طبقه قرار دارد.

خانه‌ای ۶۲ متری در محدوده خاوران با قیمت ۲ میلیارد و ۷۲۸ میلیون فروخته می‌شود. این خانه‌ نقلی در طبقه دوم واقع شده و با قیمت هر مترمربع ۴۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این خانه کوچک یک خوابه، دارای انباری و یک پارکینگ است.

در همین منطقه خانه‌ای ۶۳ متری با فاصله چند خیابان آن طرف‌تر البته فول امکانات و یک خواب، حدود ۲ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان آگهی شده است. این خانه در طبقه سوم یک ساختمان پنچ طبقه قرار دارد.

در جنوب غرب تهران با مبلغ حدودی ۲ میلیارد تومان می‌توان خانه‌های نقلی در منطقه احمدآباد مستوفی خرید. به طور مثال خانه‌ای ۶۳ متری در طبقه اول یک ساختمان را یک میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان برای فروش گذاشتند. البته این خانه‌ بازسازی شده، فاقد پارکینگ و انباری است. در همین منطقه خانه‌ دیگری حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان قیمت دارد. همچنین این خانه‌ ۷۵ متری یک خواب دارد و ۲ سال ساخت است.

خرید خانه‌ نقلی‌ در شهرری

خانه‌ای ۶۰ متری و کاملا بازسازی شده در ظهیرآباد شهرری حدود یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون قیمت دارد. این خانه که در سایت‌های فروش آگهی شده، دارای آسانسو و پارکینگ است، ولی انباری ندارد. قیمت خانه نقلی دیگری در باقرآباد شهرری با ۷۰ متر بنا و هشت سال ساخت، یک میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان است. این خانه‌ هم بازسازی شده، یک خواب دارد و در طبقه سوم واقع شده اما فاقد پارکینگ و انباری است.

در منطقه‌ افسریه خانه‌ای ۶۵ متری با دیزاین مدرن با مبلغ ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این خانه‌ ۶ سال ساخت دارای آسانسور، پارکینگ و انباری است. قیمت خانه در منطقه مسعودیه که در نزدیکی افسریه قرار دارد، هم تقریبا به همین شکل است. به طور مثال خانه‌ای ۶۰ متری یک خوابه، ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در مسعودیه آگهی شده است. این خانه کاملا بازسازی شده اما فاقد پارکینگ است.

اخباراقتصاد
پربازدید

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی