اوسمار نکونام را با خاک یکسان کرد و رفت

اوسمار نکونام را با خاک یکسان کرد و رفت

جنگ پرسپولیس و استقلال به شکلی متفاوت در کنفرانس خبری سرمربی سرخپوشان ادامه پیدا کرد.

دقایقی پس از پایان نشست مطبوعاتی سرمربی استقلال و پیکان، اوسمار ویه‌را به همراه مدیررسانه پرسپولیس و مترجم خود، وارد سالن کنفرانس خبری پیش از بازی با مس رفسنجان شد و در حالی که ابتدا چند شوخی با خبرنگاران کرد، صحبت‌های خود را انجام داد.
* صحبت‌های اولیه؟

ظهر همگی به‌خیر! خوشحالم که اینجا در خدمت شما هستم، آخرین نشست خبری قبل از بازی این فصل. ممنون بابت تمام لحظاتی که کنار هم بودیم، چه اینجا و چه بیرون کنفرانس خبری که همدیگر را دیدیم. بخش‌های احساسی و خاطرات را که کنار بگذاریم، باید بگویم فردا یکی از مهمترین بازی‌های ماست و بازی خیلی حساس و سختی است. آنها فرم بازی خودشان را نسبت به نیم فصل اول عوض کردند و امیدوارم بازی خوبی داشته باشیم و برد را به دست بیاوریم و جشن قهرمانی را کسب کنیم.

در ادامه با اشاره به شرایط میزبانی: فردا می‌دانم استادیوم آزادی را هواداران ما پر خواهند کرد و این مسئولیت ما را بیشتر خواهد کرد که مقابل تماشاگرانمان بازی زیبا و خوبی انجام بدهیم و با پیروزی زمین را ترک کنیم، امیدوارم این یک روز خوب باشد. امیدوارم تماشاگران ما که در استادیوم هستند و آنهایی که نمی‌توانند بیایند، تمام انرژی مثبت را به سمت ما بفرستند و برای ما دعا کنند تا یک بازی خوب انجام بدهیم و بتوانیم با سه امتیاز خارج شویم.

* امتیازات بیشتر در نیم فصل دوم؟

همانطور که قبلا گفتم، نیم فصل دوم امتیازات پرسپولیس بیشتر بود و بهتر امتیاز گرفتیم اما باید ببینیم میانگین امتیاز ما در کل فصل چقدر است. ما همه باهم کار کردیم تا به چیزی که هدف همه‌مان است، برسیم. امیدوارم این اتفاق فردا بیفتد.

* سوال خبرنگار “ورزش سه”: خط دفاعی متزلزل؟

من قبلا هم گفتم و شاید بعضی از حرف‌هایم تکراری باشد. عملکرد یک تیم در بخشی از زمین نیست، ما در یک بازی نباید گل بخوریم و بعد گل بزنیم و بازی را ببریم. اما مهمترین چیز بردن بازی است و فردا هم دوست داریم فقط بازی را ببریم.

* عدم پاسخ به مصاحبه بازیکنان و مربیان استقلال؟

ما با حرف‌هایی که نزدیم جوابمان را دادیم. اگر حریف در مورد مسائل فنی چیزی بگوید می‌توانیم جواب بدهیم و صحبت کنیم اما در مورد مسائلی که فنی نیست و فوتبالی نیست، نباید جواب بدهیم و جوابمان و نتایجمان مشخص است.

* احتمال شکست برابر مس رفسنجان؟
سوالتان را متوجه نشدم اما چیزی که شما گفتید در ذهن ما نبوده و همیشه به هدفمان فکر کردیم. بهتر بود در مورد بردهایمان می‌پرسیدید نه درباره احتمال باخت.

* علت نتایج و نمایش خوب پرسپولیس در نیم فصل دوم؟

فوتبال بحث لحظه‌هاست. من یک ایده کلی دارم و به بازیکنان نشان میدهم چه کار کند. اما شاید بازیکن نتواند در لحظه از آن ایده استفاده کند و تصمیمی بگیرد که بهتر یا بدتر شود. فوتبال بازی لحظه‌هاست و ما ایده کلی میدهیم تا بازیکنان بر اساس آن، بتوانند با خلاقیتشان به آن ایده برسند.

* نقش افشین پیروانی و مدیران پرسپولیس در موفقیت تیم؟

در فوتبال کسانی که داخل زمین یا داخل باشگاه هستند، نتیجه را تعیین نمیکنند، همه تلاش میکنند. یک مثلث است، بخش مدیریتی و اداری و فنی است که باهم کار میکنند تا باشگاه بزرگ پرسپولیس به نتایجش برسد. آقای پیروانی هم تجربه‌ای که داشتند، مثل سپر برای ما بوده و تلاش کردند تیم در آرامش به کار خود ادامه بدهد.

* اگر فردا اشتباه داوری باعث شود قهرمانی از دست برود، بازهم در این مورد سکوت می‌کنید؟

من دوباره همان رویه را ادامه خواهم داد، هر اتفاقی که چه به سود ما و چه ضرر ما رخ بدهد، من در مورد داوری صحبت نخواهم کرد.

* مهمترین تجربه شما از حضور در پرسپولیس؟

من چیزهای زیادی یاد گرفتم و مطمئن هستم با این تجربیات فصل آینده مربی بهتری هستم.

* حرفهای نکونام در مورد بازی شمس آذر و صحنه گل اول – واکنشی دارید؟

از خودشان بپرسید، من نمی‌دانم!

اخبارورزش
اوسمارپربازدید

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی