اوسمار به جای یحیی انتقام گرفت

اوسمار به جای یحیی انتقام گرفت
خیلی‌ها انتظار نداشتند تیم اوسمار اصلی‌ترین مدعی قهرمانی در این فصل باشد.

پرسپولیس با یحیی گل محمدی نیم فصل اول خوبی نداشت و امتیازات زیادی را مقابل تیم‌های مختلف از دست داد. همین موضوع باعث شد تا پرسپولیس از صدر دور شود و خیلی‌ها امید زیادی برای قهرمانی این تیم نداشته باشند. وقتی اوسمار به عنوان سرمربی پرسپولیس انتخاب شد اوضاع از قبل هم بدتر شد و فشارها روی او خیلی زیاد بود. اوسمار شروع خوبی نداشت ولی رفته رفته نتایج خوبی با پرسپولیس گرفت و این تیم را متحول کرد. نحوه بازی این تیم به همراه نتایج عالی حالا سرخ پوشان را در آستانه قهرمانی قرار داده و پرسپولیسی‌ها کسب یک برد دیگر می‌توانند قهرمان لیگ شوند.

پرسپولیس با یحیی در نیم فصل اول مقابل ذوب‌آهن در خانه متوقف شد و ۲ امتیاز از دست داد. سرخ‌پوشان برای دومین‌بار در فصل جاری در انزلی لغزیدند و به تساوی بدون گل برابر ملوان رضایت دادند. تساوی خانگی برابر صنعت‌نفت، شکست در اصفهان مقابل سپاهان، توقف در داربی پایتخت مقابل استقلال و سپس تساوی برابر استقلال خوزستان در اهواز و دستِ آخر، تساوی مقابل مس در آخرین حضور یحیی گل‌محمدی روی نیمکت پرسپولیس باعث شد تا پرسپولیسی‌ها ۱۵ امتیاز مهم را در نیم‌فصل نخست از دست بدهند.
اوسمار اما به جای یحیی انتقام گرفت و به غیر از آلومینیوم که توانست تیم اوسمار را شکست دهد، او نه تنها شکست دیگری نداشته، بلکه مقابل ذوب آهن، ملوان، صنعت نفت و استقلال خوزستان پیروز شد و از سپاهان هم یک امتیاز گرفت. حالا مس رفسنجان آخرین تیمی است که اوسمار می‌تواند از آن انتقام بگیرد و تساوی دور رفت را جبران کند. بردی که همراه با قهرمانی تیمش خواهد بود و او می‌تواند پایان خوشی را در اولین تجربه سرمربیگری در فوتبال ایران تجربه کند.

اخبارورزش
اوسمارپربازدید

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی