بمب بزرگ ۲۴ میلیاردی نقل و انتقالات/ قایدی شماره ۲ کاندیدای حضور در استقلال شد +عکس

بمب بزرگ ۲۴ میلیاردی نقل و انتقالات/ قایدی شماره ۲ کاندیدای حضور در استقلال شد +عکس

نگاهی به عملکرد فوتبالیست جوان گیلانی حاضر در باشگاه خوزستانی نظر کادر فنی تیم استقلال و مدیران این باشگاه را به خود جلب کرد.

جواد آقایی بازیکن ۲۴ ساله گیلانی، متولد آذر ماه سال ۱۳۷۸ که فوتبال خود را از باشگاه‌های سپیدرود در استان گیلان و سپس شهرداری آستارا آغاز کرد حالا مدتی است که در تیم استقلال خوزستان به چشم و چراغ این تیم خوزستانی تبدیل شده است. خیلی از خوزستانی های استقلالی فوتبال او را به مهدی قایدی شبیه می دانند.

گلزن قرمزدوست آبی‌پوش!

فوتبالیستی که شایعه شده علایق شخصی قدیمی به پرسپولیس دارد و یکی از گزینه‌های مد نظر برای حضور در این تیم تهرانی به شمار می‌رود اما حالا و با توجه به درخشش در بازی‌های اخیر شرایط برای او به نوعی متفاوت شده است.

بهترین گلزن استقلال خوزستان

جواد آقایی در حال حاضر با ۲۸ بازی برای تیم استقلال خوزستان و زدن ۹ گل بهترین گلزن این تیم آبی خوزستانی است. این بازیکن در این فصل مقابل تیم‌های صنعت نفت آبادان، پرسپولیس (دو بار در بازی رفت)، آلومینیوم اراک، ذوب آهن، سپاهان، نساجی مازندران و مس رفسنجان (دو بار) موفق به گلزنی شده که مجموعاً او را به عنوان بهترین فوروارد سیروس پورموسوی معرفی کرده است.

بمب بزرگ ۲۴ میلیاردی نقل و انتقالات/ قائدی شماره ۲ کاندیدای حضور در استقلال شد +عکس

یار ثابت تیم آبی خوزستان

آقایی پور از ۲۸ بازی این فصل خود در ۲۵ دیدار از ابتدا در ترکیب تیم استقلال خوزستان فیکس بوده و تاکنون ۲۳۳۵ دقیقه برای آبی‌های خوزستان بازی کرده است. او در جدول کلی گلزنان لیگ برتر نیز همراه با عیسی آل کثیر در رده سوم قرار دارد.

۹ تیر قراردادش تمام است

طبق آنچه در صفحه ترانسفر مارکت این بازیکن مشخص شده قرارداد او در تاریخ نهم تیر ماه سال جاری به پایان می‌رسد و دیگر با استقلال خوزستان قرارداد ندارد.

بمب بزرگ ۲۴ میلیاردی نقل و انتقالات/ قائدی شماره ۲ کاندیدای حضور در استقلال شد +عکس

قیمت عجیب بازیکن تیم ته جدولی

ارزش حدودی این بازیکن در حال حاضر ۳۷۵ هزار یورو تخمین زده شده که معادل ۲۴ میلیارد تومان برآورد می‌شود. رقمی که برای یک بازیکن در تیم پایین جدولی لیگ ایران زیاد به نظر می رسد که البته احتمال دارد در صورت انتقال به تیمی مثل استقلال با کاهش قابل ملاحظه‌ای همراه باشد.

نام پدیده لیگ ۲۳ در فهرست خریدهای استقلال

اما از کادر فنی استقلال تهران و مدیران باشگاه خبردار شدیم نام این فوتبالیست جوان و گلزن به عنوان کسی که می‌تواند جایگزین خوبی برای تقویت خط حمله استقلال و جایگزین مهدی قائدی باشد در فهرست بازیکنان استقلال قرار گرفته و مذاکرات ابتدایی نیز با مدیر برنامه این پدیده جوان انجام شده است.

بمب بزرگ ۲۴ میلیاردی نقل و انتقالات/ قائدی شماره ۲ کاندیدای حضور در استقلال شد +عکس
شادی گل جواد آقایی پور پس از گلزنی به پرسپولیس در دیدار رفت

ترافیک خط حمله پرسپولیس!

با توجه به حضور مهاجمان گلزن در تیم پرسپولیس اعم از استون اورونوف، عیسی آل کثیر، مهدی ترابی و بازیکنانی از این دست باید دید در روزها و هفته‌های آینده پس از پایان مسابقات لیگ برتر این فوتبالیست چه تصمیمی برای اینده فوتبالی اش خواهد گرفت. ضمن اینکه غیر از سرخابی ها قطعا دیگر تیم‌های لیگ برتری نیز در فصل نقل و انتقالات بدنبال پدیده‌های این چنینی جوان لیگ بیست و سوم هستند.

اخبارورزش
استقلالپربازدیدپرسپولیس

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی