انصراف استقلال از لیگ!/ استقلال چگونه از قهرمانی بازماند؟

انصراف استقلال از لیگ!/ استقلال چگونه از قهرمانی بازماند؟

نتایج رقم خورده در هفته بیست و نهم لیگ برتر تعیین تیم قهرمان در پایان لیگ برتر بیست و سوم را به هفته پایانی موکول کرد.

در شرایطی که در سال‌های گذشته بعضاً اتفاق می‌افتاد که تیم‌ها در فاصله یک یا دو و یا حتی ۳ هفته مانده به پایان فصل قهرمانی‌شان را مسجل می‌کردند حالا شرایط به روز ثانیه و لحظه آخر بستگی خواهد داشت.

وضعیت دو تیم مس رفسنجان و پیکان در بازی مقابل پرسپولیس و استقلال وضعیت را به شکلی پیش خواهد برد که حالا همه منتظر هستند تا ببینند این دو تیم در دیدار با سرخابی‌ها در پایان لیگ برتر چه وضعیتی را برای دو تیم پرطرفدار پایتخت به وجود می‌آورند.

شاید شاگردان جواد نکونام و از همه مهمتر خود او نسبت به عملکرد تیمشان در قائمشهر مقابل نساجی بیش از پیش احساس پشیمانی کنند. اگر استقلال مانند نیمه دوم بازی مقابل ذوب آهن یا دیگر مسابقاتی که برای کسب پیروزی و سه امتیاز تلاش می‌کرد در شهر قائمشهر از جان مایه می‌گذاشت وضعیت به گونه‌ای دیگر بود و حالا به جای اینکه به استقلال امیدوار به نتیجه‌گیری مس رفسنجان مقابل پرسپولیس باشد شاید پرسپولیسی‌ها امید به موفقیت پیکان مقابل استقلال می‌بستند.

دیدار هفته پایانی استقلال مقابل پیکان بیش از پیش حساس شد چرا که تیم پیکان در وضعیتی خطرناک قرار گرفته که ممکن است با نتیجه دیگر تیم‌های پایین جدولی پیکان کاندیدای سقوط به دسته پایین‌تر بشود در چنین شرایطی شاگردان رضا عنایتی مقابل استقلال هر آنچه در توان دارند را به کار خواهند بست تا نتیجه ای غیر از شکست شامل حالشان شود و با کسب امتیاز بتوانند یک سال دیگر در جمع حرفه‌ای‌های فوتبال باقی بمانند.
تیم استقلال شنبه ۱۲ خرداد در شرایطی باید مقابل پیکان قرار بگیرد که فقط برنده شود و امیدوار باشد که پرسپولیس مقابل مس رفسنجان نتیجه‌ای غیر از برد شامل حالش شود.

اخبارورزش
استقلالپربازدید

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی