استقلال بیچاره بدون هوادار با عدالتی زیر پای تصمیمات سلیقه‌ای

استقلال در آستانه قهرمانی بدون هوادار با عدالتی زیر پای تصمیمات سلیقه‌ای
استقلال در حالی فردا در ورزشگاه خالی به مصاف پیکان می‌رود که شانس قهرمانی را در این دیدار حساس دنبال می‌کند.
سرنوشت قهرمانی استقلال در لیگ برتر به دیدار آخر با پیکان گره خورده است اما در کمال ناباوری این بازی بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

باشگاه استقلال که امیدوار به کسب عنوان قهرمانی و جشن با هواداران پرشور خود بود در تلاش بود تا محل بازی را به ورزشگاه آزادی منتقل کند اما این درخواست با مخالفت سازمان لیگ و باشگاه پیکان روبرو شد.

در ادامه این متن به شرح جزئیات بیشتر این اتفاق و حواشی پیرامون آن می‌پردازیم.

این موضوعی است که در هفته‌های قبل با اعتراض هواداران استقلال همراه بوده و در شرایطی که تصور می‌شد مکان برگزاری این دیدار تغییر کند، ولی چنین نشد. حالا نیز باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه‌ای عجیب از اقدامی قاطع برای تغییر مکان برگزاری این بازی خبر داده که البته این اقدام قاطع چندان هم موثر واقع نشده و استقلال باید در ورزشگاه خالی به مصاف پیکان برود.

در متن اطلاعیه آبی‌ها آمده است:

باشگاه استقلال در اقدامی قاطع، طی نامه‌های رسمی به دنبال برگزاری بازی خود با پیکان در ورزشگاهی عدالت‌آفرین و همچنین قضاوت داورانی بدون شائبه است.

در اولین اقدام، استقلال در نامه‌ای (مورخ ۱۴۰۳/۳/۶) خواهان برگزاری بازی در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد یا ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک شد تا ضمن رعایت عدالت، هواداران استقلال هم از مزایای برگزاری بازی در ورزشگاهی با امکانات مناسب بهره‌مند شوند.

در ادامه، با استناد به عدم تطابق ورزشگاه دستگردی با استانداردهای AFC و همچنین تغییر محل برگزاری بازی پرسپولیس و پیکان به قزوین، استقلال طی نامه‌ای دیگر، باز هم خواستار تغییر ورزشگاه بازی خود شد (مورخ ۱۴۰۳/۳/۹).

2027575

در جلسه‌ای که روز گذشته با حضور سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال و مسئولان برگزاری بازی برگزار شد، برخی از مسئولان با استدلال‌های ارائه شده موافقت خود را با تغییر مکان اعلام کردند. با این حال، باشگاه پیکان با این موضوع مخالفت کرد و عنوان داشت که تغییر محل برگزاری بازی با پرسپولیس با رضایت آن‌ها انجام شده و آن‌ها تمایلی به تغییر مکان بازی با استقلال ندارند.

در اقدامی دیگر، باشگاه استقلال نسبت به انتخاب برخی داوران که شائبه‌هایی پیرامون آن‌ها مطرح است، برای قضاوت در هفته پایانی اعتراض کرده و طی نامه‌ای رسمی (مورخ ۱۴۰۳/۳/۱۰) خواهان تغییر آن داوران شده است.

با وجود تلاش‌های بی‌وقفه باشگاه استقلال برای احقاق حقوق هواداران، متاسفانه شاهد تصمیماتی هستیم که مغایر با عدالت و انصاف بوده و این موضوع جای تامل دارد.

با وجود تلاش‌های بی‌وقفه باشگاه استقلال برای احقاق حقوق هواداران، شاهد تصمیماتی مغایر با عدالت و انصاف هستیم.

اخبارورزش
استقلالپربازدید

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی