فوری شبانه بمب نقل‌وانتقالات

بمب نقل‌وانتقالات
فوق ستاره والیبال دنیا به زودی برای جام باشگاه‌های آسیا به ایران خواهد آمد.
نیمیر عبدالعزیز قطر پاسور و ستاره تیم ملی والیبال هلند که دو سال پیش همراه با پیکان تهران قهرمان جام باشگاه‌های آسیا در تهران شده بود، یک‌بار دیگر به ایران و این بار به شهر یزد خواهد آمد.

به نقل از ورزش سه با اعلام باشگاه وولفداگز ناگویا ژاپن نیمیر عبدالعزیز با عقد قراردادی راهی این تیم شد و قرار است از فصل پیش رو برای این تیم بازی کند. همچنین تاین اورنات کاپیتان تیم ملی والیبال اسلوونی به این تیم ملحق خواهد شد تا این تیم برای جام باشگاه‌های آسیا کاملا مجهز شود.
نیمیر عبدالعزیز با انتقالش به ناگویا جایگزین بارتوش کورک لهستانی خواهد و این باشگاه امیدوار است با این ستاره و همچنین تاین اورنات یک‌بار دیگر عنوان قهرمانی لیگ ژاپن را به دست بیاورد.
جام باشگاه‌های آسیا در شهریور ماه به میزبانی استان یزد برگزار خواهد شد و حالا می‌توان گفت که تیم ژاپنی با خریدهایی که انجام داده خود را در قامت مدعی اول این مسابقات معرفی کرده است. البته دیگر تیم‌ها از جمله نماینده ایران یعنی شهداب یزد و فولاد سیرجان نیز احتمالا بیکار نخواهند نشست و باید منتظر اخبار جذاب نقل و انتقالاتی آن‌ها هم باشیم.
گفتنی است فولاد سیرجان با قهرمانی در فصل گذشته لیگ برتر والیبال ایران و شهداب یزد به واسطه میزبانی مسابقات جوار حضور در این دوره از لیگ قهرمانان آسیا را به دست آوردند.

اخبارورزش
پربازدید

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی