آخرین قیمت انواع گوشت اعلام شد/ قیمت گوشت 7 خرداد

آخرین قیمت انواع گوشت اعلام شد/ قیمت گوشت 7 خرداد

سامانه تامین دام و طیور قیمت انواع گوشت مرغ، گوشت گوسفند و گوشت گوساله را اعلام کرده است.نوسان در قیمت برخی کالاها امری مرسوم است، هر سال شاهد نوسان قیمت در برخی محصولات کشاورزی یا دامی در بازار هستیم.

از ماه‌ها پیش روند تولید با نظارت دقیق کنترل شد و اکنون مشکلی در بخش تولید و تامین گوشت وجود ندارد.

همچنین، اولین سامانه تامین دام و طیور در ایران به منظور تسهیل در فروش و خرید دام و طیور برای کشاورزان و دامداران ایجاد شده است. برای دسترسی به این سامانه، کاربران می‌توانند به وبسایت stdt.ir مراجعه کنند.

سامانه تامین دام و طیور قیمت انواع گوشت گوساله و گوسفند را درب کشتارگاه را اعلام کرده است؛ بر همین اساس هر کیلو ران گوساله ۴۸۹ هزار تومان، سردست ۴۷۰ هزار تومان، راسته ۶۷۲ هزار تومان، گردن ۴۸۰ هزار تومان، و لاشه ۳۷۴ هزار تومان اعلام شده است.

در میان انواع گوشت گوسفندی نیز، سردست ۵۷۷ هزار تومان، گردن ۵۴۷ هزار تومان، قیمت دارد. همچنین براساس اعلام سامانه یادشده قیمت ران مرغ درب کارخانه هر کیلو ۸۸۲۰۰ تومان، سینه ۱۶۸۳۰۰ تومان، مرغ کامل کشتار ۸۱۲۵۰ تومان و فیله ۱۹۱ هزار تومان است.

مزیت این سامانه تامین دام و طیور در این است که امکان مقایسه قیمت‌ها و خرید به صورت آنلاین فراهم شده است. همچنین، با افزایش شفافیت در بازار، کالاهای با کیفیت تر به راحتی قابل دسترسی خواهد بود.

اخباراقتصاد
پربازدیدقیمت گوشت

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی