اعتراف طارمی در شب وداع با تیم پورتو؛ من را ببخشید/ از امروز من جزو سوپر دراگونز هستم

اعتراف طارمی در شب وداع با تیم پورتو؛ من را ببخشید/ از امروز من جزو سوپر دراگونز هستم
مهدی طارمی پس از آخرین مسابقه خود برای پورتو در گفتگویی با خبرنگاران در خصوص دوره حضور چهار ساله‌اش در این تیم صحبت کرد.مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو در آخرین دیدار خود برای پورتو در فینال جام حذفی پرتغال به میدان رفت و موفق شد گل قهرمانی تیمش را مقابل اسپورتینگ به ثمر برساند و خداحافظی شیرینی با این تیم داشته باشد.

طارمی پس از این مسابقه گفت: حضور چهار ساله در این گروه باعث افتخار من بود. این مسئله برای من باورنکردنی بود و زمان فوق‌العاده‌ای را اینجا سپری کردم و خاطرات بسیار خوبی با پورتو در ذهن خواهم داشت. امروز هم یک روز فوق‌العاده‌ برای من بود. یک گل زدم و توانستیم جام را مقابل هوادارانمان ببریم و اینجا همیشه مهم‌ترین چیز این است که جام ببری. خوشحالم که جام را بردیم و باعث افتخارم است.

سوال دوم گزارشگر از طارمی درباره سالی بود که در این تیم پشت سر گذاشت و طی آن مورد انتقاد رسانه‌ها قرار گرفت. طارمی پاسخ داد: متأسفانه امسال آنطور که می‌خواستم پیش نرفت. ما درگیر جام ملت‌های آسیا بودیم و ذهنم درگیر تیم ملی بود. من نتوانستم آنطور که می‌خواستم خوب برای پورتو بازی کنم و بابت این موضوع از هواداران عذرخواهی می‌کنم. البته من همیشه چه در بازی‌ها و چه در تمرینات بهترینم را برای تیم گذاشتم و هر کاری که می‌توانستم، انجام دادم. بله، دوره سختی بین من و پورتو بود، چون دوست داشتم بیشتر به تیمم کمک کنم.

او ادامه داد: البته رسانه‌ها همیشه دنبال سوژه‌های خودشان هستند و دنبال مسائل حاشیه‌ای هستند اما من همیشه نهایت تلاش خودم را کردم تا بتوانم به تیمم کمک کنم. بابت امسال متاسفم و می‌دانم که هواداران بیشتر از من انتظار داشتند. گاهی اوقات نمی‌شود.

سوال بعدی از طارمی در حالی پرسیده شد که گارد امنیتی پورتو قصد داشت او را از جمع خبرنگاران جدا کند.‌ او در خصوص هواداران پورتو گفت: از امروز من جزو سوپر دراگونز (هواداران پورتو) هستم و برایشان بهترین‌ها را آرزو می‌کنم و امیدوارم بهترین اتفاقات برایشان رقم بخورد و بیشترین لذت‌ها را کنار پورتو ببرند.

اخباربازیگران و هنرمندان
پربازدید

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی