پشت پرده کودتای علیه نکونام در استقلال

پشت پرده کودتای علیه نکونام در استقلال
به مجرد آنکه کوپال ناظمی سوت پایان بازی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان را به صدا درآورد و مشخص شد که سرخ‌ها 3 امتیاز از دهان شیر بیرون کشیده‌اند و بازی 3 بر صفر باخته را با پیروزی تاخت زده‌اند هجمه‌های تند و بی‌رحمانه علیه جواد نکونام شروع شد.

به نوشته ایران ورزشی، این فضا در شرایطی از سوی برخی جریان‌های مجازی سازماندهی شد که استقلال به خودی خود نتیجه بدی در قائمشهر به دست نیاورد. حال اینکه آبی‌ها می‌توانستند با نمایشی مطلوب‌تر نتیجه بهتری را در این میدان به دست آورند، قطعاً جای بحث مفصل دارد اما اینکه یک تساوی بیرون خانه اینچنین برخی جریان‌ها را علیه سرمربی استقلال بشوراند، طبیعی نیست.

قطعاً آنچه استقلال در قائمشهر خلق کرد، جای نقد دارد و حتی باید درباره اظهارات سرمربی و بازیکنان بعد از بازی که انگار همه چیز به اتمام رسیده و دیگر جای امیدی وجود ندارد، بحث کرد اما حقیقت این است که همین حالا یک امتیاز برتری پرسپولیس نسبت به استقلال هرگز دلیلی قطعی بر قهرمانی این تیم نیست و به طور قطع در دو بازی آتی نیز احتمال جابه‌جایی میان صدرنشین‌ها وجود دارد و اگر استقلال دو بازی آینده خود را ببرد و پرسپولیس امتیاز از دست دهد، قهرمانی به استقلال خواهد رسید.

در چنین حال و هوایی که همچنان می‌شود نسبت به آینده استقلال امیدوار بود، هجمه‌های تندی علیه سرمربی استقلال به پا شده و بسیاری از نقدها بیشتر به تخریب می‌ماند و هیچ هدف دیگری پشت آن نیست. اینکه بعد از تساوی در قائمشهر و صدرنشینی پرسپولیس هشتگ نکونام اخراج شود، در فضای مجازی دست به دست می‌شود، عادی نیست و نشان می‌دهد برخی جریان‌ها از همین حالا عزم خود را جزم کرده‌اند تا موجبات اخراج نکونام از استقلال را فراهم آورند.

اینکه اتاق فکر تخریب نکونام از کجا تغذیه می‌شود و چه کسانی در این اتاق فکر تشکیل جلسه می‌دهند تا سرمربی آبی‌ها را مورد هجوم قرار دهند، سؤالی است که باید درباره آن تحقیقات بسیاری انجام داد. برخی نام‌ها نیز مطرح شده و گفته می‌شود افرادی که پیش‌تر در استقلال منافع داشته‌اند، در پس پرده نقش‌آفرینی می‌کنند.

اخبارورزش
استقلالپربازدید

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی