متقاضان وام فوری فرصت طلایی را از دست ندهید | آغاز پرداخت 200 تا 500 میلیون تومانی کم سود برای همه

متقاضان وام فوری فرصت طلایی را از دست ندهید | آغاز پرداخت 200 تا 500 میلیون تومانی کم سود برای همه
بانک دی به منظور حمایت همه جانبه از مشتریان خود طرح تسهیلاتی به نام «باران» را تدارک دیده است. این وام ۳۰۰ میلیون تومانی به اشخاصی تعلق می‌گیرد که در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کرده باشند.

شرایط و ضوابط اختصاصی وام فوری :

افرادی که مایل به دریافت وام ۳۰۰ میلیون تومانی بانک دی هستند باید حداقل میزان ۱۰ میلیون تومان در حساب خود نگهداری کنند. این طرح قرض الحسنه بوده و هیچ سودی به آن تعلق نمی‌گیرد. بانک تنها به منظور پوشش هزینه‌های جاری کارمزد چهار درصدی برای این طرح تسهیلاتی در نظر گرفته است.

ضمانت اصلی برای دریافت تسهیلات مذکور این است که متقاضی ضامن رسمی داشته باشد. بعد از واریز این تسهیلات برای متقاضی، حداقل تا شش ماه و حداکثر ۶۰ ماه امکان بازپرداخت اصل و سود آن وجود دارد.​

افراد به منظور دریافت این نوع تسهیلات با در نظر گرفتن شرایط مذکور ملزم به پرداخت ماهیانه ۵ میلیون و ۴۵۴ هزار و ۵۴۵ تومان قسط هستند. کل سود این وام به ۳۶ میلیون تومان می‌رسد و جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز ۳۳۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان اعلام شده است.

یکی از بانک‌های خصوصی ایرانی، بانک دی است که از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را آغاز کرد و از آن زمان تاکنون توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند. با بالغ بر ۹۱ شعبه و هزار و ۲۰۰ کارمند به مشتریان در نقاط مختلف کشور خدمت رسانی می‌کند. این مجموعه به دلیل ارائه انواع خدمات نوین بانکی، انواع سپرده گذاری و سرمایه گذاری و ارائه کارت‌های الکترونیکی متنوع توانسته نظر مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

فوری / نحوه ثبت نام وام 300 میلیون تومانی بانک مسکن با اقساط 7 میلیونی
بانک مسکن به منظور کمک به افرادی که برای خرید، بازسازی یا دیگر امور مربوط به مسکن نیازمند تسهیلات هستند، طرح وامی به نام «تابش توسعه مسکن» را تدارک دیده است. سقف این وام به 300 میلیون تومان می‌رسد.
افرادی که در بخش مسکن یا خدمات مربوط به آن نیازمند وام هستند و از قبل در بانک مسکن سپرده قرض الحسنه دارند، می‌توانند برای تسهیلات 300 میلیون تومانی این مجموعه درخواست بدهند. این تسهیلات تنها در صورتی به مشتریان پرداخت می‌شود که آن‌ها به میزان 37 میلیون و 500 هزار تومان سپرده گذاری کرده باشند و ضمنا مدت زمان سه تا شش ماه از خواب سپرده‌شان گذشته باشد. سود این وام به 18 درصد می‌رسد و مدت زمان بازپرداخت آن برحسب سود متغیر است اما به طور کلی از 60 ماه بیشتر نیست. لازم به ذکر است این تسهیلات در قالب عقد مرابحه عام یا مرابحه منصوبات بخش مسکن ارائه می‌شود.

با در نظر گرفتن میزان وام، نرخ سود و حداکثر مدت زمان بازپرداخت، مبلغ هر قسط 7 میلیون و 782 هزار و 165 تومان خواهد بود. کل سود تسهیلات به 166 میلیون و 929 هزار و 921 تومان می‌رسد و جمع رقم وام و سود آن نیز 466 میلیون و 929 هزار و 921 تومان اعلام شده است.
آشنایی کلی با خدمات بانک مسکن
بانک مسکن یکی از بانک‌های تخصصی کشور است که با هدف ارائه خدمات ویژه به بخش مسکن در بیست و پنج دی ماه سال 1317 فعالیت خود را آغاز کرد. در حال حاضر این مجموعه با ارائه خدماتی مانند سپرده گذاری، تسهیلات، خدمات ارزی و ریالی، فرم‌ها و مدارک آینده، سامانه‌های بانکداری الکترونیک، پیشخوان مجازی و سامانه‌های استعلام به مشتریان خود خدمت رسانی می‌کند.
جزییات ثبت نام وام 200 تا 500 میلیون تومانی کم سود بانک سرمایه

بانک سرمایه یکی از بانک‌های خصوصی کشور است که اخیرا طرح تسهیلات جدیدی به نام «نسیم پذیرندگان» را ارائه داده است. سقف این تسهیلات برای اشخاص حقیقی به 200 میلیون و برای حقوقی‌ها به 500 میلیون تومان می‌رسد.
افرادی که در بانک سرمایه سپرده جاری دارند و حداقل سه ماه میانگین حساب ایجاد کرده‌اند، امکان درخواست برای وام 200 میلیون تومانی این مجموعه را دارند. این وام به ضامن کسر از حقوق احتیاج ندارد و تنها داشتن جواز کسب و داشتن اعتبار شغلی برای دریافت آن‌ها کافی است. افراد متقاضی تسهیلات مذکور به منظور دریافت این وام باید رتبه اعتباری بین آ تا سی داشته باشند. سود این تسهیلات به 15 درصد می‌رسد و افراد بعد از دریافت آن تا حداکثر 36 ماه فرصت بازپرداخت دارند.
اشخاص حقیقی که مایل به دریافت وام 200 میلیون تومانی با نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت مشخص شده هستند، باید هر ماه 6 میلیون و 933 هزار و 66 تومان قسط بدهند. کل سود تسهیلات به 49 میلیون و 590 هزار و 365 تومان می‌رسد. جمع رقم تسهیلات و سود آن نیز 249 میلیون و 590 هزار و 365 تومان خواهد بود.

آغاز به کار بانک سرمایه و افتخارات آن
بانک سرمایه با استناد به ماده واحده قانون اجازه تاسیس بانک‌های غیردولتی سال 1379 و ماده 98 قانون برنامه سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ایران و همچنین قانون عملیات بانکداری بدون ربا سال 1347 از سال 1384 آغاز به کار کرد.
بانک سرمایه طی مدت فعالیت خود توانسته لوح سپاس پانزدهمین جشنواره برترین‌های روابط عمومی ایران 1397، نشان ویژه مدیریت بحران، لوح سپاس مدیر برتر روابط عمومی، تندیس بلورین سرآمدی روابط عمومی، نشان ستاره شایستگی روابط عمومی و… را به دست آورد.

اخباراقتصاد
پربازدید

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی