اولین عکس از شوهر مو بلوند و قد بلند خانم بازیگر گیلدخت / اصلا بهم نمیان !

اولین عکس از شوهر مو بلوند و قد بلند خانم بازیگر گیلدخت / اصلا بهم نمیان !

عکسی از یاسمن معاوی و همسرش بازیگر نقش فیروزه در سریال گیلدخت مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفت.

یاسمن معاوی بازیگر تلویزیونی ایرانی است. این بازیگر با بازی در سریال گیلدخت به شهرت رسید. یاسمن معاوی در نقش فیروزه در سریال گیلدخت بازی کرده است.

یاسمن معاوی

بیوگرافی یاسمن معاوی

یاسمن معاوی، بازیگری است که در سال ۱۳۷۲ در تهران به دنیا آمده است و فارغ التحصیل فوق دیپلم مهندسی کامپیوتر نرم‌افزار می باشد. او دوره‌های بازیگری را از سال ۱۳۹۰ در آموزشگاه بازیگری امین تارخ گذرانده و با حمایت مادرش، در مخالفت سایر اعضای خانواده، در مصاحبه اولیه قبول شده است.

او از سال ۱۳۹۲ به عنوان بازیگر شروع به کار کرده و در حال حاضر نقش فیروزه را در سریال گیلدخت بازی می‌کند. والدینش هر دو اهل اهواز هستند و اصالتاً خوزستانی است.

یاسمن در چندین دفتر سینمایی تست بازیگری داد و در نهایت برای بازی در چند سکانس فیلم سینمایی “کلاشینکف” به کارگردانی سعید سهیلی محصول سال ۱۳۹۲ انتخاب شد. او همچنین در فراخوان‌های بازیگری برای فیلم‌ها شرکت کرده و با آقای رضا رخشان کارگردان آشنا شده و برای فیلمی که ایشان ایجاد کرده بود تست داد

نویسندگان فیلم غیرمجاز در دور خوانی و تمرین‌های اولیه این فیلم، به یاسمن توجه کردند و بعد از تغییرات در فیلمنامه، فیلمبرداری شروع شد. در این بین، یاسمن معاوی اولین تجربه حرفه‌ای خود را با فیلم ماهی سیاه کوچولو به کارگردانی مجید اسماعیلی پارسا در سال ۱۳۹۴ تجربه کرد.

اخباربازیگران و هنرمندان
پربازدید

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی