امتحانات دانشجویان دانشگاه آزاد حضوری برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا، محمد مهدی طهرانچی روز سه شنبه در حاشیه مراسم آغاز سال تحصیلی جدید و آیین استقبال از نودانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی که در واحد علوم و تحقیقات این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: واکسیناسیون استادان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد به اتمام رسیده است.

برگزاری کلاس‌های دانشجویان پزشکی به صورت حضوری 

رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: واکسیناسیون دانشجویان نیز از هفته گذشته آغاز شده، همچنین با توجه به اینکه واکسیناسیون دانشجویان پزشکی پیشتر انجام شده است، برخی کلاس های این دانشجویان در ترم جدید به صورت حضوری برگزار می شود. 

طهرانچی در خصوص واکسیناسیون سایر دانشجویان توضیح داد: پیش بینی می شود با ۶ هفته‌ای که فاصله میان واکسیناسیون اول و دوم است، در مدت ۲ ماه کل واکسیناسیون انجام شود. 

کلاس ها از نیمه آبان یا آذر حضوری می‌شوند

رییس دانشگاه آزاد تاکید کرد: بی شک هشت تا ۱۲ هفته از ۱۶ هفته ترم آینده کلاس ها به صورت مجازی برگزار می شود و آماده می شویم از ۱۵ آبان تا ۱۵ آذر ماه کلاس های حضوری هم تشکیل شود.

طهرانچی خاطرنشان کرد: پس از حضور دانشجویان نیز باید آموزش‌های مکمل را مورد توجه قرار داد، ۷۰۰ هزار کلاس با ۶ میلیون دانشجو را در دوران کرونا تجربه کردیم و باید از توان به دست آمده برای دوره جدید آموزشی استفاده کرد.

وی افزود: دانشجویان برای ورود به دانشگاه باید کارت واکسیناسیون داشته باشند. در مرحله ای هستیم که کلاس‌های حضوری را برگزار کنیم. فضای دانشگاه امسال فضای حقیقی با امتحانات حضوری است.

طهرانچی گفت: دانشجویان ارشد و کارشناسی کمی دیرتر کلاس‌های حضوری را آغاز می کنند. نوع برگزاری حضوری  کلاس ها در این دوره، قدری متفاوت از کلاس های حضوری سال‌های گذشته است. در مراکز دانشگاهی آزمون الکترونیک را راه‌اندازی می کنیم اما قطعا حضور دانشجویان در دانشگاه خواهد بود.

آموزش
 

آخرین اخبار

برچسب‌های پربازدید

 

وبگردی